یوتیوب امکان ویرایش آنلاین تصاویر ویدیوئی را فراهم کرد

در این امکان کاربران قادر هستند علاوه بر ویرایش اندازه فیلم‌ها، چرخاندن فیلم و همچنین ثبات بخشیدن به لرزش‌های تصویر، فیلترهای مختلفی مانند قدیمی‌کردن فیلم، افزایش نور و کاهش آن، افکت‌های رنگی را به فیلم اضافه کنند.

0

فارنت: شاید این موضوع که شما پس از آپلود تصاویر ویدیوئی خود بر روی وب‌سایت‌های به اشتراک‌گذاری امکان تصحیح و یا ویرایش آن را نداشته‌اید برای شما پیش امده باشد. بارها پیش امده که شما تصویر ویدیوئی را در اختیار دارید که قصد ندارید تمامی آن را به اشتراک گذاشته و امکان ویرایش آن را نداشته‌اید.

از امروز وب‌سایت به اشتراک‌گذاری تصاویر ویدیوئی یوتیوب امکان جدید را برای کاربران خود فراهم نموده است که در آن کاربران قادر خواهند بود به صورت آنلاین به ویرایش تصاویر ویدیوئی پرداخته و نهایتا نتیجه دلخواه خود را به اشتراک بگذارند.

یوتیوب این امکان را با استفاده از دکمه جدیدی که در بالای صفحه “ویدیوهای من (My Videos)” کاربران با عنوان “Edit Video” به چشم می‌خورد، فراهم نموده است.

در این امکان کاربران قادر هستند علاوه بر ویرایش اندازه فیلم‌ها، چرخاندن فیلم و همچنین ثبات بخشیدن به لرزش‌های تصویر، فیلترهای مختلفی مانند قدیمی‌کردن فیلم، افزایش نور و کاهش آن، افکت‌های رنگی را به فیلم اضافه کنند. لینک و آدرس تصاویر ویدیوئی ژس از ایجاد این افکت‌ها تغییری نخواهند کرد و ویدیوی شما با همان آدرس قبلی در دسترس خواهد بود.

متاسفانه این امکان جدید یوتیوب برای تصاویر ویدیوئی که بیش از هزار بار تماشا شده‌اند و یا آنهایی که محتوای آنها به ثبت رسیده میسر نمی‌باشد و شما برای دسترسی به این امکان باید دوباره آنها را آپلود کنید.

پیش از این و در سالگرد شش سالگی یوتیوب این وب‌سایت اعلام کرد که در هر دقیقه به اندازه ۴۸ ساعت ویدیو بر روی این وب‌‌سایت آپلود و به اشتراک گذاشته می‌شود.

یوتیوب همچنین اعلام داشته است که آمار میزان آپلود فیلم از ۸ ساعت در هر دقیقه در سال ۲۰۰۷ به ۴۸ ساعت در آن زمان رسیده است.

گوگل در سال ۲۰۰۶ یوتیوب را به مبلغ ۱٫۶۵ میلیارد دلار خریداری کرد. این شرکت واقع در کالیفرنیا از این معامله سود سرشاری را نصیب خود کرده است و یوتیوب نیز همواره در حال ارتقای رشد کمی و کیفی خود بوده است.

Via: Mashable

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.