پلیس سانفرانسیسکو در جستجوی آیفون گم شده!

وقتی با ردیابی تراشه ماهواره‌ای آیفون مشخص شد که دستگاه در کجاست چهار مامور پلیس و دو نفر از کارمندان اپل به خانه‌ای مورد نظر در سانفرانسیسکو مراجعت کردند.

1

فارنت: پلیس سن فرانسیسکو به شرکت اپل برای پیدا کردن نمونه اولیه آیفون 5 که چندی پیش در یک کافه جاگذاشته شده است کمک می‌کند.

وقتی با ردیابی تراشه ماهواره‌ای آیفون مشخص شد که دستگاه در کجاست چهار مامور پلیس و دو نفر از کارمندان اپل به خانه‌ای مورد نظر در سانفرانسیسکو مراجعت کردند.

پلیس سانفرانسیکو در طی بیانیه‌ای مطبوعاتی در این مورد گفت:”کارمندان اپل نتوانستند آیتم مورد نظر را پیدا کنند و محل را ترک کردند”.

گفتنی است سپس مشخص شده است که خانه مورد نظر مربوط به فردی به نام آنتونی کولن بوده است و شرکت اپل حتی پیشنهاد 300 دلاری در ازای هرگونه اطلاعات در مورد آیفون به آنتونی نیز داده است.

البته در این بیانیه هیچ اشاره‌ای به آیفون 5 نشده است ولی شک و گمان را بی‌اختیار به سوی آیفون 5 می‌برد.

در سال گذشته نیز اتفاق مشابهی برای آیفون 4 افتاد و وب سایت گیزمودو آن را به مبلغ 5 هزار دلار از یابنده خریداری کرده بود و همین مورد سبب جدال لفظی اپل و گیزمودو برای چندی گردید(در اینجا بخوانید).

البته طبق قوانین ایالات متحده اگر شما مالی را پیدا کنید و بدانید صاحب آن کیست و آنرا به صاحب اصلی بازنگردانید مجرم خواهید بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. […] پیش از رونمایی رسمی از این تلفن همراه و در حالی که خبر گمشدن یک نمونه از آن توسط یکی از مهندسان اپل منتشر شده، در معرض دید عموم قرار گرفته […]