اولترابوک Aspire S3 ایسر؛ همه چیز به انتخاب شما!

در واقع Aspire S3 با چنس بدنه‌ای از آلیاژ منیزیوم و با وزن 1.3 کیلوگرمی و ضخامت تنها 13 میلیمتری نشان از این دارد که واقعا دوست دارد همانند نام خود اشتیاق خریداران را به خود جلب کند.

0

فارنت: شرکت ایسر نیز با رونمایی از نوت بوک Aspire S3 در نمایشگاه IFA2011 شهر برلین سوار بر قطار اولترابوک‌ شرکت اینتل شد.

اولترابوک در واقع عنوانی است که شرکت اینتل به لپ‌تاپ‌های کوچک، سبک اما با قدرت بالا و عمر باطری فوق‌العاده داده است.

در واقع Aspire S3 با چنس بدنه‌ای از آلیاژ منیزیوم و با وزن 1.3 کیلوگرمی و ضخامت تنها 13 میلیمتری نشان از این دارد که واقعا دوست دارد همانند نام خود اشتیاق خریداران را به خود جلب کند. (Aspire به معنای اشتیاق، آرزو و یا هوس است)

ایسر در معرفی این محصول اعلام کرده است که Aspire S3 تنها 1.5 ثانیه برای شروع به کار از حالت Sleep زمان نیاز دارد. (و 6 ثانیه برای بیرون آمدن از خواب عمیق تر..!) و 2 ثانیه را نیز به این زمان برای متصل شدن به یک اتصال وای‌فای اضافه کنید. مطمئنا این زمان برای افرادی که علاقه‌ای به تلف شدن زمان خود حتی به اندازه ثانیه‌ای نیز نیستند مهم است.

نگاهی به جزئیات سخت‌افزاری دستگاه ما را به این مشخصات می‌رساند:

– صفحه نمایش ال‌ئی‌دی 13.3 اینچی با دقت 1366 x 768 پیکسل

– پردازنده‌های ولتاژ پائین اینتل Core i3  یا Core i5  و یا  Core i7به انتخاب شما

– یک باطری با طول عمر شارژ 7 ساعت در حالت کار عادی و 50 ساعت در حالت خواب

– برخورداری از حافظهSSD  و یا  HDDبازهم به انتخاب شما !

یکی دیگر از نکات جالب در اولترابوک ایسر، نبود فن و تهویه هوا در زیر دستگاه است که مشکل برخی دوستان در گذاشتن آن بر روی پا را حل خواهد کرد!

بنا بر اعلام ایسر، این دستگاه با قیمت 1138 تا 1707 دلار تا یک ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

Source: via Mashable

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.