همه چیز در مورد کنفرانس سامسونگ در 10 شهریور

از چندی پیش اخباری در مورد کنفرانس اسرار آمیز سامسونگ در اول سپتامبر منتشر شده است.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی  unwiredview ،از چندی پیش اخباری در مورد کنفرانس اسرار آمیز سامسونگ در اول سپتامبر منتشر شده بود  ولی با خواندن خبری که برایتان چاپ می‌کنیم  دیگر این کنفرانس چندان اسرار آمیز نبوده  و شما کاربران عزیز تا حدودی خواهید دانست چه چیزی در پیش رو خواهید داشت.

شرکت سامسونگ در این کنفرانس از 3 محصول جدید رونمایی خواهد کرد که عبارتند از Samsung Galaxy Tab 7.7 ،Samsung Wave 3 وSamsung Galaxy Note

Galaxy Tab 7.7ادامه دهنده راه تبلت محبوب این شرکت و نخستین تبلت اندرویدی این شرکت یعنی گلکسی تب 7 اینچی بوده و  به طور حتم دارای صفحه نمایش 7.7 اینچی و سیستم عامل اندروید هانی کامب و پردازنده دو هسته‌ای خواهد بود.

Wave 3 یکی دیگر از محصولات مبتنی بر سیستم عامل بادا خواهد بود که به همراه جدید ترین نسخه سیستم عامل بادا یعنی بادا 2 عرضه خواهد شد و البته از مشخصات سخت افزاری آن اطلاعاتی در دست نداریم.

اما Galaxy Note مرموزترین محصول این کنفرانس خواهد بود ،تلفن همراه است ،تبلت خواهد بود یا شاید هم یک برنامه نرم افزاری و…هیچ کدام معلوم نیست و باید تا پنجشنبه اول سپتامبر منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ چه اخباری در چنته خود دارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. […] فارنت:خانواده تبلت‌های اندرویدی سامسونگ امروز شاهد ورود عضو جدیدی به جمع خود بود  و ما نیز به این عضو جدید و البته متمایز با نام گالاکسی تب ۷٫۷ خوش آمد می‌گوییم و البته فارنت پیش تر خبر ورود این عضو جدید را به خوانندگان عزیز خود داده بود(در اینجا بخوانید). […]

  2. […] در کنفرانس اصلی سامسونگ معرفی شود و فارنت نیز پیش‌تر(در اینجا) به این موضوع اشاره کرده بود  ولی خود شرکت زودتر از […]

  3. Masoud می‌گوید

    این نوت امکانش هست ای‌ریدر هم باشه با تکنولوژی‌های جدید صفحه‌نمایش