35 درصد ازدارندگان تبلت در حمام هم از آن استفاده می‌کنند!

تبلت برای کاربران و مصرف‌کنندگان به عنوان وسیله‌ای برای کمک به بهبود توازن بین کار و زندگی بدل شده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashabe ،بر اساس یک مطالعه جدید، عشق و علاقه به استفاده از تبلت‌ها به قدری افزایش یافته است که عده ای از کاربران در حمام هم از آن استفاده می‌کنند.

نتایج این نظرسنجی که توسط موسسه Staples Advantage بر روی 200 دارنده تبلت در ماه ژوئن انجام شده است، نشان می‌دهد که در حدود 35 درصد از دارندگان تبلت در حمام هم از دستگاه خود استفاده می کنند و در حدود 30 درصد از آنها از این وسیله در رستوران، 60 درصد در هنگام تعطیلات و 78 درصد نیز در بستر و اتاق خواب از آن استفاده می‌کنند.

در ادامه این مطالعه آمده است که تبلت برای کاربران و مصرف‌کنندگان به عنوان وسیله‌ای برای کمک به بهبود توازن بین کار و زندگی بدل شده و در حدود 60 درصد مدعی هستند که با تبلت‌ها کار بیشتری انجام می‌دهند، در حدود 40 درصد نیز اذعان داشتند که برای این تبلت را خریداری کردند تا همیشه با دوستان ، همکاران و مشتریان خود در ارتباط باشند و در حدود 75 درصد نیز از تبلت برای چک کردن ایمیل استفاده می‌کنند.

با اینکه تبلت ها اکنون دیگر دارای نقش غیر قابل انکاری در زندگی مصرف کنندگان خود هستند و ممکن است رقم 35 درصد استفاده در حمام  در ابتدا کمی غیر قابل باورپذیر باشد اما وقتی نتایج یک بررسی در سال 2008 که AOL منتشر کرد و بر اساس آن 59 درصد از کاربران از داخل حمام ایمیل خود را چک می‌کردند را بدانیم دیگر این آمار چندان عجیب و غریب نیست.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.