اپل آیفون جدید را شانزدهم شهریور معرفی می‌کند!

در سال های گذشته ،به صورت معمول شرکت اپل در کنفرانس ابتدای تابستان یعنی WWDC به معرفی آیفون می‌پرداخت و در کنفرانس ماه سپتامبر نیز به معرفی آیپادتاچ اقدام میکرد

4

فارنت: وب‌سایت ژاپنی و معروف Kodawarisan اخباری را منتشر کرده است که اپل در حال تدارک برپایی یک کنفرانس خبری در هفتم سپتامبر سال جاری میلادی است.

در سال های گذشته ،به صورت معمول شرکت اپل در کنفرانس ابتدای تابستان یعنی WWDC به معرفی آیفون می‌پرداخت و در کنفرانس ماه سپتامبر نیز به معرفی آیپادتاچ اقدام می‌کرد و با توجه به اینکه همیشه آی‌پادتاچ به سبک آیفون جدید معرفی می‌شد گزارش های رسیده حکایت از این دارد که در کنفرانس مذکور آیفون و آی‌پادتاچ جدید با هم معرفی خواهند شد.

iphone 5 mockup

سایت ژاپنی Kodawarisan سابقه طولانی در پیش‌بینی این گونه موارد به‌خصوص از سال 2002 داشته و به عنوان مثال در سال 2009، این وب‌سایت تاریخ دقیق معرفی مک‌مینی جدید را اشاره کرده بود.

البته باید توجه داشت که این وب‌سایت ژاپنی تاریخ 8 سپتامبر را تاریخ این کنفرانس معرفی کرده  که با توجه به زمان تطابقی آمریکا ،این تاریخ 7 سپتامبر خواهد بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. فرهاد می‌گوید

    اگه 4G نداشته باشه اپل باید خودش رو خفه کنه!!

  2. kaghaz می‌گوید

    سلام
    این آیفون 5 نیومده مارو کشت ، وای به حال اپل اگه چیز دندونگیری نباشه
    ممنون

  3. سینا می‌گوید

    خوب موقعی میاد من دقیقا همون موقع میخوام برم چین
    جنسای چین هم که خوبه میخوام هم آی پد و هم آیفون بگیرم

  4. محمد می‌گوید

    بی صبرانه منتظر ورود آیفون 5 هستم.بهترین گوشی آیفونه و بهترین سیستم عاملم MaC هستش…….