این یو.اس.بی درایو مطمئنا بیشتر از اطلاعات شما می‌ارزد!

لایه چوبی این درایو که از جنس درخت مگنولیاست را لایه‌ای از طلای خالص و باکیفیت استخراج شده از شهر ایشیکاوا ژاپن پوشانده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از دیوایس معمولا نگهداری از یک فلش درایو یو.اس.بی بیشتر به خاطر فایل‌های موجود در آن است اما مطمئنا تصاویر، اسناد، فایل‌های موسیقی و .. شما به اندازه فلش درایو طلایی نخواهد بود که اطلاعات خود را درون آن خواهید ریخت.

به تازگی یو.اس.بی درایو 4 گیگابایتی به بازار عرضه شده است که بیشتر از آنکه به یک درایو یو.اس.بی شباهت داشته باشد به یک شمش طلا شباهت دارد و هیچ ظرافتی در طراحی آن بکار گرفته نشده است.

gold-ingot-usb-flash-drive

البته جنس تمام این درایو یو.اس.بی از طلا نیست و در واقع لایه چوبی این درایو که از جنس درخت مگنولیاست را لایه‌ای از طلای خالص و باکیفیت استخراج شده از شهر ایشیکاوا ژاپن پوشانده است.

gold-usb-flash-drive

به هر حال در این روزها که همه جا صحبت از سرمایه‌گذاری در بازار طلاست اگر شما هم به فکر خرید این یو.اس.بی درایو ژاپنی افتاده باشید باید 186 دلار هزینه کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.