ابدیت HTC با بزرگ‌ترین صفحه تصویر به نمایش درمی‌آید!

این تلفن همراه با سیستم عامل ویندوز موبایل 7.5 عرضه خواهد شد و این بدین معنی است که تا پاییز باید منتظر عرضه این تلفن همراه بمانیم.

2

بنابر گزارش‌های منتشر شده، شرکت اچ تی سی قصد دارد یک گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون و با بزرگترین صفحه نمایش موجود در بازار معرفی کند. این گوشی هوشمند که با نام HTC Eternity معرفی خواهد شد دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی Super LCD با کیفیت WVGA است.

htc_eternity_01

به گزارش پایگاه ایتنترنتی htcinside، بزرگترین مشکل برای این صفحه نمایش بزگ مصرف باطری ان است که فقط دارای قدرت 1,650mAh است و البته تا عرضه رسمی آن نمی توان در باره قدرت آن اظهار نظری کرد و قضاوت کرد که ایا یک روز کامل می‌توان بر روی باطری آن حساب کرد یا خیر.

این تلفن همراه با سیستم عامل ویندوز موبایل 7.5 عرضه خواهد شد و این بدین معنی است که تا پاییز باید منتظر عرضه این تلفن همراه بمانیم. فارغ از سیستم عامل و صفحه نمایش ،ابدیت دارای ویژگی‌های دیگری است که می توان به داشتن پردازنده 1.5 گیگاهرتزی ،دوربین 8 مگاپیکسلی ،دوربین 1.3 مگاپیکسل در جلو و 16 گیگابایت حافظه داحلی اشاره کرد.

HTC-Eternity-

باید منتظر سیل عرضه تلفن های همراه مبتنی برمانگو از نوکیا ،سامسونگ و ال-جی و… باشیم و به نظر میرسد تلفن های ویندوزی آینده دارای تنوع سخت افزاری متنوعی حواهند بود که خبر بسیار خوبی برای مصرف کنندگان است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] تایتان نام دارد که پیش از این اطلاعاتی از آن با نام اچ‌تی‌سی اترنیتی (ابدیت) منتشر شده بود. این گوشی از دسته باریک و  ۹٫۹ میلیمتری […]

  2. سعید اکبرزاده می‌گوید

    4.7 اینچ؟ تبلته که!