عکس/ کلاشینکف کوچکتر از چوب کبریت که شلیک هم می‌کند!

تمامی این اسلحه‌ها قادر به شلیک نیز هستند و سازنده آنها برای این کار حتی برای این اسلحه‌ها گلوله‌هایی در اندازه مینیاتوری نیز ساخته است.

10

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو این تفنگ‌ها که کاملا با دست و از روی تفنگ‌هایی در مقیاس واقعی ساخته شده‌اند تقریبا 4 تا 4.5 برابر از اندازه واقعی کوچکتر هستند.

xlarge_gun003-10_01

الکساندر پرفیلیوف استاد ساخت اسلحه در اندازه مینیاتوری این 50 اسلحه‌ را در مدت 30 سال ساخته و مدت زمان دیوانه‌کننده‌ای را صرف درآوردن جزئیات در آنها کرده است.  شما در این مجموعه مینیاتوری قادر به دیدن 50 نوع اسلحه مختلف شامل کلاشینکف، پیستول، روولورز و حنتی نارنجک هستید که برای ساخت هر کدام از آنها زمانی بالغ بر شش ماه تا یک سال صرف شده است.

xlarge_gun003-16_01

xlarge_gun003-19_01

نکته شگفت‌آور این است که او مدعی می‌شود که تمامی این اسلحه‌ها قادر به شلبک نیز هستند و او برای این کار حتی برای آنها گلوله‌هایی در اندازه مینیاتوری نیز ساخته است. البته او در این کار مشکلاتی از قبیل عدم دسترسی به مکانیزم کامل این اسلحه‌ها را نیز داشته است.

xlarge_gun003-22_01

xlarge_gun003-17_01

ساخت این اسلحه‌ها در اندازه مینیاتوری خود به اندازه کافی شگفت‌آور است حال قدرت بخشیدن به آنها برای شلیک نیز بر شگفتی هر بیننده‌ای خواهد افزود. نظر شما چیست؟

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    ممنون جالبه عجب کفنگهای جالبی تا حالا ندیده بودم

  2. […] تفنگ ۴ میلیمتری جاسازی شده در یک فندک کوچک به اندازه تفنگ‌های روسی در اندازه چوب کبریت که به شما معرفی کردیم کوچک نیستند اما چون ما را به یاد […]

  3. kian می‌گوید

    ایا تفنگها در جنگ جهانی سوم کاربرد داره!!!!!!

  4. gidhems می‌گوید

    این کلاغ کیشکن که خیلی بزرگتر از چوب کبریت هست

  5. پرویز می‌گوید

    حالا کدوم انگشتی می خواد ماشه رو بچکونه؟
    فکر کنم باید یه انگشت هم می ساخت

  6. پرویز می‌گوید

    گیج کننده هست

  7. mohammad reza می‌گوید

    تلفظ صحیحش کلاشنیکف هست و ما به اشتباه کلاشینکف میگیم.

  8. حسین می‌گوید

    الکیییییییییییی

  9. omid می‌گوید

    لطفا نام منبع اصلی رو ذکر کنید و اسم سایت خودتون رو از روی عکسها بردارید. با تشکر

  10. کیناز می‌گوید

    این کلاشینکف که بیش از سه برابر یک چوب کبریت است