ریزر نسخه ارزان‌تر لپ‌تاپ Blade 15 را با حافظه دوگانه و قیمت 1599 دلار معرفی کرد

شرکت ریزر به تازگی در کنار گوشی ریزرفون 2، از نسخه ارزان‌تر لپ‌تاپ Blade 15 رونمایی کرد برای اولین بار از حافظه ذخیره سازی دوگانه پشتیبانی می‌کند.

0

شرکت ریزر که محصولات حوزه گیمینگش شهره خاص و عام است، به تازگی از نسخه جدید لپ‌تاپ Blade 15 رونمایی کرده است که وجه تمایز آن نسبت به نسل قبلی پشتیبانی حافظه ذخیره‌سازی دوگانه است؛ به‌این معنی که علاوه بر سازگاری با هارد درایو، می‌توان برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر، از حافظه SSD نیز در این محصول استفاده کرد.

این ویژگی علاوه بر افزایش سرعت تبادل اطلاعات، باعث کاهش وزن دستگاه هم خواهد شد که کاربر بر اساس سلیقه و بودجه در نظر گرفته قادر خواهد بود یکی از شیوه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات را انتخاب کند. البته در نظر داشته باشید که لپ‌تاپ Blade 15 تازه معرفی شده نسبت به نسخه اصلی دارای تفاوت‌هایی هم هست و همین امر باعث کاهش قیمت آن به 1,599 دلار می‌شود.

لپ‌تاپ Blade 15

جنس نسخه ارزان‌تر از کیفیت مدل اصلی برخوردار نیست و ضخامت برخی قسمت‌ها از حالت عادی بیشتر است. نکته قابل توجه آنکه هر دو مدل با یک نام مشابه راهی بازار خواهند شد، با این حال ریزر شرایطی را فراهم ساخته که در قبال برخی ویژگی‌های سطحی، کاربر قادر به ذخیره 300 دلار خواهد بود.

به عنوان مثال شاهد حذف نرخ رفرش 144 هرتزی نمایشگر و استفاده از سیستم قدیمی نور پس زمینه Chroma در نسخه ارزان‌تر لپ‌تاپ Blade 15 هستیم. در سوی دیگر محفظه خنک‌کننده جای خود را به دو فن همیشه روشن داده که همین امر باعث افزایش ضخامت بدنه شده است.

البته شرکت سازنده همچنان مشخصات سخت‌افزاری مدل پایه را حفظ کرده، به طوری که در لپ‌تاپ جدید ریز شاهد استفاده از نمایشگری با وضوح تصویر فول اچ‎دی و نرخ رفرش 60 هرتز، تراشه مرکزی i7-8750H اینتل، 16 گیگابایت حافظه رم کارت و گرافیک نه چندان قدرتمند GTX 1060 Max انویدیا هستیم.

نسخه ارزان‌تر لپ‌تاپ Blade 15 همچنین دارای یک درگاه Ethernet هست که استفاده سیمی شبکه در خانه و محل کار را آسان‌تر خواهد کرد. این محصول با همان قیمت پایه 1599 دلار از امروز در ایالات متحده، چین و برخی کشورهای اروپایی و از ماه آینده در سایر بازارهای منتخب قابل سفارش خواهد بود.

لپ‌تاپ Blade 15

علاوه بر این محصول، از زمستان سال جاری بایستی منتظر از راه رسیدن نسخه‌های دیگری از لپ‌تاپ Blade 15 در رنگ‌بندی جدید و مجهز به کارت گرافیک GTX 1060 و GTX 1070 باشیم که صرفاً از طریق فروشگاه آنلاین شرکت سازنده در ایالات متحده قابل سفارش خواهند بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.