انتشار اولین تصویر رسمی هواوی نوا 5 زد به همراه مشخصات فنی

به‌تازگی یک پوستر رسمی از هواوی نوا 5 زد منتشر شده است. در این پوستر می‌توانیم برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را نیز مشاهده کنیم.

0

تیر ماه سال جاری بود که هواوی از محصولات سری نوا 5 رونمایی کرد. این سری شامل هواوی نوا 5i مجهز به چیپست کایرین 710F، نوا 5 مجهز به کایرین 810 و گوشی هوشمند پرچم‌دار نوا 5 پرو مجهز به کایرین 980 می‌شود. پس از آن این شرکت از نوا 5i پرو و نوا 5T رونمایی کرد. حالا تیزری جدید مربوط به نوا 5 زد منتشر شده است که انتظار می‌رود تا چند روز آینده معرفی شود.

این پوستر نه تنها طراحی ظاهری نوا 5 زد را به نمایش می‌گذارد، بلکه برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را نیز منتشر می‌کند. نمایشگر مورد استفاده در این گوشی از ناچ استفاده نمی‌کند، با این حال یک حفره را در بخش بالایی و سمت چپ مشاهده می‌کنیم.  حاشیه دو طرف نمایشگر بسیار کم است اما در بخش پایینی، مقداری حاشیه زاید دیده می‌شود.

در بخش پشتی نوا 5 زد می‌توانیم یک ماژول دوربین چهارتایی را مشاهده کنیم. این ماژول مقداری برآمدگی دارد و با یک فلاش LED همراهی می‌شود. در بخش زیرین ماژول دوربین نیز سنسور اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. در این تیزر دو رنگ نوا 5 زد شامل سیز و aurora (شفق قطبی) به نمایش گذاشته شده است.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری نوا 5 زد در پوستر به استفاده از کایرین 810 اشاره شده است. این چیپست برپایه معماری 7 نانومتری طراحی و به عنوان جایگزین کایرین 710 معرفی شده است. در این پوستر هم‌چنین آمده است که دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل وضوح دارد. در بخش سلفی نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده شده است که از حالت شب پشتیبانی می‌کند.

هواوی تاریخ معرفی این محصول را اعلام نکرده است، با این حال انتظار می‌رود به‌زودی شاهد معارفه آن باشیم. انتظار می‌رود در کنار نوا 5 زد از یک گوشی دیگر نیز رونمایی شود. زیرا به‌تازگی وب‌سایت TENAA مشخصات یک محصول معرفی نشده از هواوی با شماره مدل AQM-AL00 را منتشر کرده است. از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به استفاده از نمایشگر OLED، دوربین اصلی سه‌گانه و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. در شایعات گفته شده است که این محصول می‌تواند هواوی پی اسمارت 2020 باشد.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.