وان‌پلاس در وان پلاس 8 پرو با صرفنظر از مکانیزم پاپ آپ به حفره نمایشگر روی می‌آورد

رندرهایی که به‌تازگی از وان پلاس 8 پرو منتشر شده است نشان می‌دهد که این شرکت چینی قصد دارد برخلاف دو مدل وان پلاس 7 پرو و 7 تی پرو در گوشی آینده خود دوربین سلفی پاپ آپ را با یک حفره درون نمایشگر جایگزین کند. 

0

رندرهای تازه منتشر شده توسط 91Mobiles برپایه اطلاعات منتشر شده از OnLeaks ساخته شده است. در این رندرها می‌توانیم طراحی وان پلاس 8 پرو را مشاهده کنیم. این تصاویر نشان می‌دهد که دوربین سه‌گانه وان‌پلاس 8 پرو از یک سنسور چهارم نیز بهره‌مند خواهد بود. این سنسور از نوع TOF بوده و می‌تواند نمایی سه بعدی جهت عمق بخشیدن به تصاویر را ارایه دهد.

وان پلاس 8 پرو

در کنار این تصاویر، 91Mobiles برخی از مشخصات این گوشی را نیز منتشر کرده است. وان پلاس 8 پرو از نمایشگری 6.65 اینچی خمیده با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز استفاده می‌کند. به این ترتیب نمایشگر قرار گرفته روی وان‌پلاس جدید از نمونه مشاهده شده در وان پلاس 7 تی پرو کوچک‌تر است. هم‌چنین مکانیزم دوربین سلفی پاپ آپ جای خود را به یک حفره درون نمایشگر داده است.

پیش از این نیز رندرهایی از وان پلاس 8 منتشر شده است. این گوشی هوشمند نسخه‌ای ضعیف تر از وان پلاس 8 پرو خواهد بود و از قابلیت‌هایی نظیر سنسور سه بعدی ToF استفاده نمی‌کند. هم‌چنین نمایشگر مورد استفاده در آن از وان پلاس 8 پرو کوچک‌تر خواهد بود.

وان‌پلاس چند روز پیش از گوشی هوشمند وان‌پلاس 7 تی پرو رونمایی کرد. این محصول به چیپست اسنپ دارگون 855 پلاس استفاده می‌کند و به نمایشگری 6.67 اینچی با وضوح QHD مجهز شده است. عرضه وان پلاس 7 تی پرو چند روزی می‌شود که در بازارهای بین‌المللی آغاز شده است.

هنوز تا رونمایی از محصولات سری وان‌پلاس 8 زمان زیادی باقی مانده است. نسل‌های قبلی این سری یعنی وان‌پلاس 6 و 7 هر دو در ماه می معرفی شده‌‌اند. با این حال با توجه سابقه OnLeaks می‌توان اطلاعات منتشر شده را موثق و قابل اعتماد دانست.

از جمله پیش‌بینی‌های درست این لودهنده معروف می‌توان به ماژول دوربین مربع‌شکل آیفون 11 اشاره کرد که در ماه ژانویه به آن اشاره کرده بود. بنابراین حذف مکانیزم دوربین سلفی به صورت پاپ‌آپ اگرچه ایده جالبی برای وان پلاس محسوب می‌شد، اما به نظر می‌رسد زمان گذشتن از آن فرا رسیده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.