ویدیو درز کرده از آنباکس میت ایکس هواوی از یک تغییر کلیدی در طراحی آن خبر دارد

0

میت ایکس هواوی قرار است تا دو هفته دیگر و پس از مدت‌ها تاخیر به بازار عرضه شود. حالا یک فیلم درز کرده از آنباکس و جعبه گشایی این گوشی حاکی از آن است که تغییراتی در طراحی میت ایکس هواوی ایجاد شده است.

بر اساس آنچه که در این ویدئو قابل مشاهده است، در مقایسه با نمونه اولیه‌ای که هواوی رونمایی کرده بود ظاهرا هواوی، دکمه موجود بر روی گوشی برای باز شدن آن را مجددا طراحی کرده و بر روی گوشی تعبیه کرده است. بر روی این دکمه یک برجستگی نارنجی رنگ نیز برای تشخیص آسان و به نوعی به عنوان یک نشان ویژه طراحی قرار گرفته است.

پس از مشکلات فراوان سامسونگ در طراحی گلکسی فولد و جمع‌اوری محصول پس از عرضه اولیه و تاخیرهای فراوان، هواوی با درس گرفتن از این مشکلات، عرضه میت ایکس خود را به تاخیر انداخت و دلیل این تاخیر را انجام آزمایش‌های بیشتر بر روی میت ایکس عنوان کرد تا اطمینان پیدا کند که این محصول در صورت عرضه به بازار محصولی استاندارد خواهد بود.

میت ایکس برخلاف گلکسی فولد به بیرون تا می‌شود و به این ترتیب نیازی به صفحه نمایش دوم ندارد. میت ایکس همچنین برخلاف گلکسی فولد بریدگی در صفحه‌نمایش ندارد. هواوی در زمان رونمایی تاکید کرد که روی لولای میت ایکس حدود 3 سال کار کرده است و وقتی آن را تا می‌کنید هیچ فاصله‌ای میان دو قسمت گوشی وجود نخواهد داشت.

میت ایکس هواوی در مقایسه با گلکسی فولد سامسونگ هم در حالت بسته و هم در حالت باز صفحه نمایش بهتری را در اختیارتان می‌گذارد. میت ایکس در جلو دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی بوده و در پشت هم اندازه صفحه نمایش به 6.38 اینچ می‌رسد. به این ترتیب می‌توانید از دوربین سه‌گانه گوشی برای عکاسی سلفی هم استفاده کنید. اما وقتی دستگاه را باز کنید با صفحه‌نمایش 8 اینچی بزرگی با وضوح 2480 در 2200 پیکسلی مواجه خواهید شد.

فیلم کوتاهی که منتشر شده احتمالا بیانگر تمام تغییراتی نیست که هواوی در اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش تاشو ایجاد کرده و احتمالا دو هفته دیگر با عرضه این گوشی به بازار می‌توانیم انتظار تغییرات بیشتری در آن داشته باشیم.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.