آیفون 11 پرو مکس عنوان بهترین صفحه نمایش موبایل را با پیکسل 4 ایکس ال شریک شد!

هنوز زمان زیادی از این نمی‌گذرد که دیسپلی میت عنوان بهترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند را به آیفون 11 پرو مکس داد اما حالا ظاهرا پرچمدار اپل باید این عنوان را با آخرین پرچمدار گوگل شریک شود؛ گوگل پیکسل 4 ایکس ال.

0

گوگل پیکسل 4 ایکس ال توانسته این عنوان را در کنار پرچمدار آیفون به خود اختصاص دهد تا حداقل احتمالا مانند گذشته تا اسفند ماه و با رونمایی از گلکسی اس 11 به عنوان جدیدترین پرچمدار سری اس سامسونگ بتوانند این عنوان را در تصاحب داشته باشند.

دیسپلی میت با اختصاص دادن درجه A پلاس به پیکسل 4 ایکس ال این عنوان را به این گوشی هوشمند داده که البته این درجه پیش از این توسط گوشی‌های هوشمند دیگری مانند گلکسی اس 10 و وان پلاس 7 پرو نیز در سال جاری میلادی به دست آمده بود و حتی پیکسل 3 ایکس ال گوگل نیز در سال گذشته این عنوان را به خود اختصاص داده بود.

صفحه نمایش پیکسل 4 ایکس ال از چه مشخصاتی برخوردار است؟

پیکسل 4 ایکس ال از صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل با نسبت ابعاد 19:9 برخوردار است که 22 درصد بزرگتر از صفحه نمایش با نسبت ابعاد 16:9 است.

صفحه نمایش پیکسل 4 ایکس ال از نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی برخوردار است که این نرخ تازه‌سازی بالاتر از 50 درصد نمایشگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است. این نرخ تازه‌سازی باعث بسیار روان‌تر شدن پیمایش بین صفحات، پخش ویدیو و انیمیشن‌های رابط کاربری می‌شود.

گوگل حتی برای به حداقل رساندن مصرف شارژ باتری و بهینه‌سازی کیفیت محتوا، به طور خودکار نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش را بین 90 تا 60 هرتز تنظیم می‌کند.

نمایشگر گوگل پیکسل 4 ایکس ال 10 درصد روشن‌تر از پیکسل 3 ایکس ال است و به طور قابل توجهی از رنگ‌های دقیق‌تری نسبت به آن برخوردار است و از نظر مصرف انرژی نیز نسبت به آن کارآمدتر است.

دیسپلی میت در نهایت انتخاب صفحه نمایش پیکسل 4 ایکس ال را به عنوان یکی از بهترین نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند در بازار را انتخابی واضح و روشن دانسته است.

گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال از نمایشگری 5.7 و 6.3 اینچی بهره‌مند هستند. این نمایشگرها از نوع اولد است و وضوح تصویر آنها به ترتیب فول اچ‌دی پلاس وکیو اچ‌دی پلاس است.

قابیلت جدید Smooth Display پر این گوشی‌های هوشمند می‌تواند نرخ تازه‌سازی تصویر را با توجه به نوع کارایی دستگاه تغییر دهد. به این ترتیب زمانی که استفاده خاصی از نمایشگر نمی‌شود به منظور حفظ شارژ باتری نرخ تازه‌سازی تصویر به 60 هرتز کاهش پیدا می‌کند.

نمایشگر مورد استفاده در این دو مدل از HDR پشتیبانی می‌کنند و ویژگی Always On را نیز به همراه دارد. هم‌چنین ویژگی جدید Ambient EQ می‌تواند اشباع رنگی را با توجه به نور محیط اطراف تنظیم کند.

منبع Androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.