اینستاگرام کنترل برنامه‌های جانبی دارای دسترسی به اکانت شما را افزایش می‌دهد

قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد بر روی سرویس‌های شرکت‌های ثالث متصل به حساب کاربری، کنترل بیش‌تری داشته باشند. به این ترتیب امکان سو استفاده از داده‌های کاربران کاهش پیدا می‌کند.

0

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به نمایش گذاشته است که به کاربران امکان کنترل داده‌هایی را می‌دهد که با سرویس‌های شخص ثالث متصل به حساب اینستاگرام به‌اشتراک گذاشته می‌شود.

دسترسی به اکانت اینستاگرام

روش کنترل و قطع دسترسی برنامه های افزایش لایک و فالو

برای استفاده از این قابلیت آیکون منوی همبرگری را لمس و به منوی Settings مراجعه کنید. سپس به بخش Security رفته و Apps and Websites را انتخاب نمایید. حالا می‌توانید سرویس‌هایی که از داده‌های شما استفاده می‌کنند را مشاهده نمایید. از این بخش می‌توانید دسترسی این نوع خدمات را کنترل کنید، داده‌های به‌اشتراک گذاشته شما با این سرویس‌ها شامل اطلاعات پروفایل، نام کاربری، نوع حساب، کپشن‌ها و تصاویر ارسالی توسط شما می‌شود.

در حال حاضر سرویس‌های خدماتی زیادی هستند که نیاز به دسترسی به حساب اینستاگرام کاربران دارند، از جمله این خدمات می‌توان به سرویس‌های چاپ عکس و پلتفرم‌های ساخت وب‌سایت و حتی برنامه‌های رایج افزایش لایک و فالو و .. اشاره داشت. برای شفاف‌تر شدن این روند، اینستاگرام بخش جدیدی را به اپلیکیشن خود افزوده است که در آن کاربران می‌توانند مشاهده کنند که این سرویس‌ها به چه اطلاعاتی دسترسی دارند و در صورت نیاز دسترسی آن‌ها را حذف کنند.

اینستاگرام اعلام کرده است که انتشار این قابلیت برای تمام کاربران ممکن است تا شش ماه طول بکشد، هنوز مشخص نیست که چرا اضافه شدن این قابلیت امنیتی به چنین زمان طولانی نیاز دارد. زیرا به صورت معمول اینستاگرام پس از نمایش یک قابلیت به کاربران، طی چند هفته آن را در اختیار کاربران می‌گذاشت.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.