گوگل از اسپیکر هوشمند نست مینی رونمایی کرد

0

گوگل با تغییرنام سری محصولات گوگل هوم مینی، از یک اسپیکر هوشمند جدید به نام گوگل نست مینی رونمایی کرد. این محصول نسخه ارتقا یافته گوگل هوم مینی 2017 است که حالا علاوه بر قابلیت پخش صدا، از دستیار صوتی گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کند.

طراحی گوگل نست مینی تقریبا مشابه با هوم مینی است، با این تفاوت که بلندگوها ارتقا پیدا کرده و یک پایه دیواری نیز برای این محصول درنظر گرفته شده است. این اسپیکر در چهار رنگ مشکی، خاکستری روشن، مراجنی و آبی روشن عرضه خواهد شد.

گوگل بازاریابی نست مینی را بیش‌تر برپایه قابلیت‌های صوتی آن انجام می‌دهد، این شرکت ادعا می‌کند باس صدا در این مدل دو برابر بیش‌تر از گوگل هوم مینی است تا صدای خروجی طبیعی‌تر باشد.

اگر در حال گوش دادن به یک صوت توسط این دستگاه هستید، چراغ‌های دستگاه هنگام نزدیک شدن شما برای تنظیم حجم صدا روشن می‌شود. هم‌چنین شما می‌توانید از چند بلندگوی نست به منظور ایجاد یک سیستم صوتی قدرتمندتر استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به امکان برقراری تماس به وسیله گوگل Dou از طریف اپلیکیشن گوگل هوم اشاره کرد.

گوگل نست مینی از 3 میکروفون استفاده می‌کند که در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا به کمک شما می‌آید. هم‌چنین استفاده از یک تراشه یادگیری ماشینی، امکان دسترسی و استفاده سریع‌تر از دستیار صوتی گوگل اسیستنت را به ارمغان می‌آورد.

این محصول با قیمت 49 دلار از همین امروز برای پیش‌فروش قرار گرفته است. عرضه اسپیکر هوشمند گوگل از تاریخ 22 اکتبر (30 مهر ماه) و هم‌زمان با عرضه گوشی‌های سری پیکسل 4 انجام می‌گیرد. این گجت در 23 کشور دنیا به فروش خواهد رسید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.