گوگل از پیکسل بادز 2 رونمایی کرد؛ کاملا بی‌سیم با عمر شارژ باتری 5 ساعته

گوگل دقایقی پیش از نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم خود به نام پیکسل بادز 2 رونمایی کرد. این محصول از بهار سال آینده و با قیمت 179 دلار روانه بازار خواهد شد.

0

علاوه بر معرفی گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال در رویداد سخت‌افزاری گوگل، این شرکت محصولات دیگری را نیز به صورت رسمی معرفی کرده است. گوگل پیکسل بادز در نسل اول از یک سیم برای اتصال دو گوشی استفاده می‌کرد، حالا با معرفی پیکسل بادز 2 این شرکت نیز به جمع تولیدکنندگان هدفون‌های واقعا بی‌سیم پیوسته است.

استفاده از پیکسل بادز 2 گوگل با برد یک زمین فوتبال!

پیکسل بادز 2 به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاملا درون گوش قرار می‌گیرد. گوگل ادعا می‌کند این محصول امکان اتصال به بلوتوث در بردهای بالا را دارد و امکان استفاده از آن در محیط داخلی تا سه اتاق و در محیط باز به اندازه یک زمین فوتبال وجود دارد. پیکسل بادز 2 در برابر نفوذ آب مقاوم است، بنابراین گزینه مناسبی برای استفاده حین تمرینات ورزشی محسوب می‌شود.

Pixel Buds 2 قادر است میزان صدای خروجی را با توجه به صدای موجود در محیط اطراف به صورت پویا تنظیم کند. هم‌چنین یک دریچه در بخش پایینی قرار گرفته است که امکان ورود برخی از نویزهای محیطی به درون گوش را فراهم می‌کند. در هر دو گوشی می‌توان حجم صدا یا موسیقی در حال پشخ را به صورت لمسی کنترل کرد. در هر دو گوشی از یک بالشتک استفاده شده است که موجب می‌شود گوشی‌ها کاملا راحت و امن درون گوش قرار بگیرند و در حین حرکت کردن از گوش نیفتد.

پیکسل بادز 2

پیکسل بادز 2 در هر گوشی از دو میکروفون و یک سیستم شتاب‌سنج صوتی استفاده می‌کند. این سیستم امکان دریافت صدا از طریق ارتعاشات استخوان فک را به همراه دارد، بنابراین امکان برقراری تماس هنگام وزش بادهای شدید نیز وجود دارد. هم‌چنین با گفتن جمله Hey Google می‌توانید به دستیار صوتی گوگل اسیستنت دسترسی داشته باشید.

با هر بار شارژکردن گوشی‌ها امکان استفاده تا 5 ساعت وجود دارد. هم‌چنین به کمک کیس شارژر می‌توانید تا 24 ساعت از این هدفون استفاده کنید. پیکسل بادز 2 در رنگ‌های سفید، نارنجی (Oh So Orange)، سیز و مشکی به فروش خواهد رسید. این هدفون از بهار سال 2020 میلادی و با قیمت 179 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.