برنامه زمانی آپدیت اندروید 10 وان پلاس 6 و 6 تی و وان پلاس 5 و 5 تی اعلام شد

وان‌پلاس برنامه زمانی انتشار آپدیت برای گوشی‌های وان پلاس 6 و 6 تی و وان پلاس 5 و 5 تی را اعلام کرد. به‌این ترتیب کاربران دو گوشی وان پلاس 6 و 6 تی تا اواخر ماه جاری میلادی آپدیت اندروید 10 را دریافت خواهند کرد.

0

Carl Pei بنیان‌گذار وان‌پلاس در مراسم رونمایی از وان پلاس 7 تی پرو در لندن، این موضوع را تایید کرد که رام سفارشی OxygenOS 10.0 که برپایه اندروید 10 توسعه یافته است برای هر دو سری وان‌پلاس 6 و وان‌پلاس 5 منتشر خواهد شد. این شرکت ماه گذشته میلادی انتشار آپدیت اندروید 10 برای وان‌پلاس 7 و 7 پرو را منتشر کرد اما انتشار گسترده آن هنوز آغاز نشده است.

هر دو گوشی وان‌پلاس 6 و 6 پرو در اواخر ماه جاری میلادی (اواسط آبان ماه) آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کنند. اما کاربران سری وان پلاس 5 و وان پلاس 5 تی باید تا دومین فصل سال 2020 صبر کنند.

ویژگی‌های رابط کاربری OxygenOS 10.0 مبتنی بر آپدیت اندروید 10

رام شخصی‌سازی شده OxygenOS 10.0 از یک رابط کاربری جدید استفاده می‌کند. این رام هم‌چنین با تغییراتی از جمله بهبود بخش دسترسی به موقعیت مکانی جهت افزایش حریم خصوصی و قابلیت‌های شخصی‌سازی گسترده در منوی تنظیمات با امکان انتخاب برش آیکون‌ها در منوی دسترسی سریع به دلخواه کاربر همراهی می‌شود.

از جمله دیگر تغییرات این نسل از رابط کاربری می‌توان به ژست‌های لمسی تمام صفحه اشاره کرد که امکان تعامل آسان‌تر با محیط کاربری را به همراه دارد. به عنوان مثال با سوایپ کردن به سمت راست یا چپ صفحه نمایش به صفحه قبلی باز خواهید گشت و یا با ژست حرکتی دیگری امکان دسترسی به منوی برنامه‌های اخیر را خواهید داشت.

قابلیت Game Space جدید مورد استفاده در OxygenOS 10.0، با جمع کردن همه بازی‌ها در یک مکان موجب دسترسی راحت‌تر به بازی‌ها شده و تجربه بازی کردن با تلفن همراه را بهبود می‌بخشد. هم‌چنین بخش Ambient Display حالا می‌تواند اطلاعاتی هوشمند مبتنی بر موقعیت مکانی، زمان و وقایع خاص را به نمایش بگذارد. هم‌چنین کاربران قادر هستند پیام‌های دریافتی را با معرفی کلیدواژه‌هایی خاص مسدود نمایند.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.