ازین پس برای استفاده از قابلیت Remote Play پلی استیشن 4 نیازی به گوشی سونی نخواهید داشت

سونی به‌تازگی با انتشار یک به‌روزرسانی امکان استفاده از قابلیت Remote Play برای همه دستگاه‌های اندرویدی را فراهم کرده است. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای نصب این اپلیکیشن حتما از یک گوشی اکسپریا استفاده نمایید.

0

ریموت پلی (Remote Play) یک اپلیکیشن ساخته شده توسط سونی است که به کاربران PS4 اجازه می‌دهد تصویر بازی را روی تلفن هوشمند خود پخش کنند. این اپلیکیشن تاکنون مختص به گوشی‌های ساخته سونی بوده است، با این حال این شرکت در جدیدترین به‌روزرسانی اعلام کرد که دیگر این انحصار وجود ندارد.

سونی در یک پست وبلاگی اعلام کرده است:

برای هر کس که می‌خواهد یک بازی PS4 را روی گوشی خود استریم کند، Remote Play حالا می‌تواند روی تمام گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمندی که از اندروید 5 و بالاتر استفاده کنند نصب شود. تنها کافیست اپلیکیشن PS4 Remote Play را از فروشگاه گوگل‌پلی دریافت کتید و از این قابلیت استفاده نمایید.

سونی هم‌چنین اعلام کرده است که گوشی‌های مجهز به اندروید 10 حالا می‌توانند به وسیله بلوتوث به کنترلر Dual Shock 4 متصل شوند. سونی اعلام کرده است که این ویژگی انحصارا برای قابلیت Remote Play است. به این ترتیب Dual Shock 4 در سایر اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کامل پشتیبانی نمی‌شود.

قابلیت Remote Play پلی استیشن 4

ما تلاش کردیم اپلیکیشن PS4 Remote Play را در گوشی‌های گلکسی S8، وان‌پلاس 7 تی و هواوی پی 20 پرو نصب کنیم، اما هنگام نصب با خطای عدم سازگاری مواجه شدیم. با این حال انتظار می‌رود این ارور پس از انتشار به‌روزرسانی جدید PS4 برطرف شود.

به هر حال قابلیت Remote Play یکی از دلایلی بود که افراد را برای خریدن گوشی هوشمند اکسپریا ترغیب می‌کند. هنوز نمی‌توان گفت که چند نفر گوشی هوشمند اکسپریا را صرفا به دلیل اپلیکیشن ریموت‌پلی خریداری کردند. البته این تصمیم سونی می‌تواند به عنوان پاسخی به سرویس Google Stadia در نظر گرفته شود، زیرا گوگل قصد دارد سرویس استریم بازی خود را در آینده‌ای نزدیک معرفی کند. البته سونی نیز یک پلتفرم استریم بازی به نام PlayStation Now را دارد که اخیرا قیمت اشتراک آن را از 19.99 یه 9.99 دلار کاهش داده است.

برای دریافت اپلیکیشن ریموت پلی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

PS4 Remote Play android / PS4 Remote Play iOS

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.