تماشا کنید: آزمون شکنجه آیفون 11 از بدنه فوق‌العاده مستحکم آن خبر دارد

خانواده آیفون 11 به تازگی معرفی شده و همه جای وب پر از ویدیوها و مقالات بررسی این گوشی شده. اما از نظر مقاومت این گوشی چه وضعیتی دارد؟

0

یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوب در زمینه تکنولوژی JerryRigEverything است. این کانال ابتدا به عنوان یک کانال تخریب گوشی ساده طراحی شد، اما حالا به استاندارد مقاومت محصولات تکنولوژی تبدیل شده است. حالا این یوتیوبر به محصول تازه اپل دست پیدا کرده و آزمون شکنجه آیفون 11 را انجام داده است.

یکی از مشکلاتی که اپل بعد از آیفون 5 با آن سر و کار داشت، مقاومت کم گوشی‌هایش در مقابل شرایط سخت بود. اگر به خاطر داشته باشید بدنه آیفون 5 به شدت ظریف بود و خیلی راحت خط برمی‌داشت. اما از آن زمان خیلی گذشته و اپل محصولاتی جان‌سخت‌تر طراحی کرده است. آیفون 11 هم به جمع این محصولات جان‌سخت پیوسته است.

آزمون شکنجه آیفون 11

آزمون‌های مقاومت و شکنجه JerryRigEverything شامل آزمایش بر روی شیشه، اسپیکر، قاب کلی، دوربین و مقاومت کلی است. آیفون 11 نسبتا در تمامی موارد شبیه به نسخه پرو خود عمل کرد و مقاومت خوبی را نشان داد.

یکی از مشکلاتی که در آزمون شکنجه آیفون 11 مشخص می‌شود، شیشه آن است. این شیشه با اینکه قوی است، اما همچنان همانند آیفون XR خش برمی‌دارد. قاب آلومینیومی کیفیت خوبی دارد و قوی است، اما اگر خیلی به آن فشار وارد کنید، آلومینیوم خام خود را نشان می‌دهد. قاب اسپیکر و دوربین هم همینطور است. هر دو خط و خش فراوانی را تحمل می‌کند، اما اگر فشار زیادی وارد شود، جا خش باقی می‌ماند.

دو آزمون پایانی هم بر روی صفحه‌نمایش رتینا این محصول صورت گرفت. این یوتیوبر معروف میزان تحمل پیکسل‌ها را با آتش آزمایش می‌کند و همچنین در پایان میزان خم شدن آن بررسی می‌شود. در آزمایش آتش، یک فندک روشن صفحه را داغ می‌کند تا زمانی که پیکسل‌ها تیره شوند، اما پس از مدتی همه پیکسل‌ها به حالت عادی خود بازمی‌گردند.

آزمون شکنجه آیفون 11 همانطور که گفتیم با آزمایش خم شدن به پایان می‌رسد. این گوشی نمره خوبی از این آزمایش گرفته و حتی یک میلیمتر هم خم نمی‌شود. قاب بسیار قوی است و همین باعث شده که یک کلیت قدرتمند برای گوشی ایجاد شود. به صورت کلی می‌توان گفت که آیفون 11 همانند آیفون 11 پرو قوی است و می‌تواند عمری طولانی داشته باشد.

منبع iMore
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.