فروش میت 30 و میت 30 پرو هواوی در چین به طور باورنکردنی خوب بوده است

آمارهای منتشر شده از فروی هواوی میت 30 و میت 30 پرو نشان می‌دهد که فروش این دو گوشی هوشمند در چین بسیار خوب بوده است.

0

هواوی میت 30 پرو شاید بهترین گوشی روی زمین نباشد، اما به نظر می‌رسد بین چینی‌ها بسیار محبوب است. یک گزارش جدید مدعی شده است که هواوی از تاریخ 26 سپتامبر ( 4 مهر) تاکنون حدود یک میلیون دستگاه میت 30 و میت 30 پرو را در چین به فروش رسانده است. با توجه به اینکه این رقم در کمتر از یک هفته به‌دست آمده است، فروش این گوشی به طور باورنکردنی خوب بوده است.

به نظر می‌رسد این رقم فروش میت 30 و میت 30 پرو هواوی تنها در 3 ساعت اتفاق افتاده است. ریچارد یو چند روز پیش هنگام افتتاح یک فروشگاه هواوی در شنژن به این موضوع اشاره کرد. طبق گفته او میزان فروش سری میت 30 در هر دقیقه حدود 100 هزار دستگاه است.

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت زیاد و آمار بالای فروش میت 30 پرو این است که برای کاربران چینی، عدم پشتیبانی از خدمات گوگل اهمیت ندارد. اکثر اسمارت‌فون‌هایی که در این کشور به‌ فروش می‌رسند به صورت پیش‌فرض از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین عدم وجود این خدمات در سری Mate 30 برای کاربران چینی اهمیت ندارد.

هواوی پیش‌تر اعلام کرده است که قصد دارد 20 میلیون دستگاه از خانواده میت 30 را به‌فروش برساند، با این حال هنوز مشخص نیست که این کمپانی می‌تواند به این هدف دست پیدا کند یا نه. عرضه میت 30 و میت 30 پرو در اروپا به دلیل تحریم‌های ایالات متحده با تاخیر مواجه شده است، با این حال باید منتظر عرضه جهانی این پرچم‌دار و عملکرد آن در سطح بین‌المللی باشیم.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.