آیفون‌های 2020 اپل در صورت استفاده از طراحی فلزی مشابه آیفون 4 احتمالا این شکلی خواهند بود

به‌تازگی رندرهایی از آیفون 2020 منتشر شده است که نشان می‌دهد اگر اپل بخواهد واقعا آیفون بعدی را برپایه آیفون 4 بسازد به چه شکل خواهد بود.

0

اگر از ایده باز طراحی آیفون‌های جدید برپایه آیفون 4 هیجان‌زده هستید، باید بگویم که ممکن است این اتفاق سال آینده رخ دهد. البته لازم نیست تا معرفی آیفون 2020 و دیدن طراحی آن صبر کنید، به‌تازگی رندرهایی منتشر شده است که به خوبی ظاهر احتمالی آیفون 2020 را نشان می‌دهد.

آیفون 2020

Ben Geskin به‌تازگی چندین رندر را از ظاهر احتمالی آیفون 2020 منتشر کرده است. بدون شک این طراحی خیره‌کننده است و امیدواریم محصول بعدی اپل واقعا چنین طراحی داشته باشد.

آیفون 2020

نکته قابل ذکر در مورد این طراحی‌ها این است که Ben Geskin بهترین اجزای ظاهری از گوشی‌های آیفون 4، آیفون 5، آیفون X و آیفون 11 پرو را درهم آمیخته است تا بهترین طراحی اپل تاکنون را رقم بزند. نظرات کاربران در زیر این پست توییتری نیز نشان می‌دهد کاربران از ایده Ben Geskin بسیار هیجان‌زده هستند. مطمئنا بازطراحی آیفون 4 یک ایده بسیار عالی است.

آیفون 2020

اگرچه ساخت این تلفن همراه امکان‌پذیر است، اما در رابطه با نمایشگر تمام صفحه آن نمی‌توان چندان مطمئن بود. اپل در حال کار بر روی راه‌کارهایی است تا ناچ موجود در نمایشگر را کاهش و یا حتی کاملا حذف کند اما این اتفاق سال آینده رخ نخواهد داد.

آیفون 2020

اگر شایعات منتشر شده واقعیت داشته باشند، آیفون 2020 بسیار هیجان‌انگیز است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند علاوه بر پشتیبانی از 5G، دوربینی پیشرفته‌تر خواهد داشت و به تاچ آی‌دی ادغام شده با نمایشگر مجهز می‌شود.

منبع imore
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.