گوپرو هیرو 8 و گوپرو هیرو مکس با نمایشگر در قاب جلویی رسماً معرفی شدند

پس از معرفی نسخه 35 میلیمتری گوپرو هیرو، این شرکت شاهد افزایش محبوبیت محصولاتش بوده است. این شرکت چند سالی است که مدام محصولاتی جذاب عرضه می‌کند و حالا نوبت به دو نسخه تازه رسیده است.

0

شرکت گوپرو یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه اکشن کمرا است. از سال 2004 به بعد، این شرکت محبوبیت بالایی را کسب کرده است. اما رقابت سنگین است و شرکت‌هایی مانند DJI و Insta360 به دنبال سهم بازار گوپرو هستند. این شرکت به تازگی دو مدل گوپرو هیرو 8 و گوپرو هیرو مکس را معرفی کرده که باعث می‌شود یک سر و گردن از رقبا جلو بیفتد.

معرفی و مشخصات گوپرو هیرو 8

گوپرو هیرو 8

گوپرو هیرو 8 یک طراحی بدنه تازه دارد که از سیستم مانتینگ این شرکت استفاده می‌کند. با این طراحی جدید، دیگر نیاز به خرید محصولات اضافی برای وصل کردن دوربین به استیک سلفی یا مانت بدنه نیست. از نظر کیفیت و امکانات سنسور هم این دوربین شرایط خوبی دارد. هیرو 8 بین رزولوشن‌های 1080 و 4K تصویربرداری خواهد کرد. همچنین با تکنولوژی HyperSmooth 2.0 نیاز نیست که نگران لرزش دوربین باشید. این تکنولوژی لرزش‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

گوپرو هیرو 8 همچنین TimeWarp 20 را هم خواهد داشت. این یک نسخه تازه از تکنولوژی ضبط با سرعت‌های مختلف شرکت است. اگر بدون میکروفون فیلم‌برداری می‌کنید دیگر نیاز نیست که نگران وزش باد باشید. طراحی تازه تلاش می‌کند که جلوی صداهای بد وزش باد را بگیرد. البته این طراحی تازه امکان تعویض لنز را از دوربین گرفته ولی گوپرو قول داده که این سیستم تازه، فیلترهایی را به همراه خواهد داشت که کمک شگرفی به تصویر می‌کنند.

علاوه طراحی تازه، یک سری لوازم جانبی هم به عنوان ماژول برای این دوربین عرضه خواهد شد. یک ماژول مدیا با میکروفون شاتگان عرضه خواهد شد که قیمت 79.99 دلاری دارد. ماژول نمایشگر هم یک ال‌سی‌دی متحرک است و آن هم قیمت 79.99 دلار است. ماژول لایت با قیمت 49.99 دلار عرضه می‌شود و وظیفه نورپردازی را دارد. این ماژول 200 ال‌ای‌دی برای روشن کردن نقاط تصویربرداری دارد. قیمت گوپرو هیرو 8 دقیقا 399 دلار خواهد بود.

معرفی و مشخصات گوپرو هیرو مکس

گوپرو هیرو 8

نسخه هیرو مکس، یک نسخه بهبودیافته از گوپرو فیوژن است. این یک دوربین اکشن 360 درجه است. یک لنز تکی وجود دارد که واید انگلی سنتی است. یک نسخه مخصوص از HyperSmooth هم بر روی این دستگاه نصب شده است. اگر بلاگر ویدیویی هستید، این دوربین مناسب شما است. چون یک نمایشگر در قاب جلویی دستگاه نصب شده است.

این محصول کیفیت تصویر بهتری نسبت به گوپرو هیرو 8 دارد و تصاویر خود را با کیفیت 5.6K ضبط می‌کند. می‌توانید با کیفیت 1080 تصاویر خود را به صورت زنده پخش کنید و تنها نیازمند یک ارتباط اینترنتی هستید. همچنین این محصول شش میکروفون دارد و به گفته گوپرو بهترین استریو ممکن بر روی آن نصب شده است.

قیمت گوپرو هیرو مکس 499 دلار است و در تاریخ 2 آبان ماه عرضه خواهد شد. هر دو محصول را همین امروز می‌توانید پیش‌خرید کنید.

 

منبع GizmoChina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.