سرفیس اسلیم پن جدید مایکروسافت با باتری قابل شارژ معرفی شد؛ حس یک مداد واقعی

0

سرفیس اسلیم پن جدید مایکروسافت به جای باتری‌های قدیمی AAA از باتری قابل شارژ بهره برده که در زمان اتصال به بدنه کیبورد فعال می‌شود. علاوه بر این به طور خودکار پس از جداسازی قلم از کیبورد، ابزارهای لازم جهت طراحی بر روی نمایشگر ظاهر خواهند شد؛ چیزی که نمونه آن را می‌توان در گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ مشاهده کرد.

مایکروسافت همچنین زیرساخت استفاده از تمام پتانسیل این قلم را در به‌روزرسانی جدید ویندوز 10 تعبیه کرده است. به عنوان مثال از طریق آن می‌توان برای ویرایش متون در ورد استفاده کرد یا آنکه برای حذف و اضافه کردن سطر یا ستون یا وارد کردن اطلاعات در اکسل به کار برد. نکته قابل توجه آنکه سرویس آفیس قادر به شناسایی دست خط و متون نوشته شده توسط این قلم و دریافت آن به عنوان ورودی دیتا را دارد. البته این ویژگی در اکسل بهار سال 2020 در قالب یک به روز رسانی برای آفیس 356 ارائه میگردد.

در نهایت ادوبی دو برانامه طراحی Fresco painting و illustration را برای استفاده توسط این قلم تدارک دیده که به زودی تحت سرویس Creative Cloud در دسترس دارندگان سرفیس پرو ایکس قرار خواهد گرفت. قلم Slim قلم به طور جداگانه با قیمت 144.99 دلار به فروش می رسد که بالاتر از قیمت 99.99 دلار برای مدل قبلی Surface Pen است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.