درز تصویر رسمی پیکسل 4 گوگل در رنگ مشکی آن را در تمام زوایا نشان می‌دهد

Evan Blass به تازگی تصاویر باکیفیت از گوشی پیکسل 4 را منتشر کرده که به کار گیری از نمایشگر کم حاشیه و ماژول دوربین مربعی شکل در این محصول را تایید می‌کند.

1

آن‌گونه که به نظر می‌رسد، مدیران گوگل اعتقادی به حفظ اسرار و ویژگی‌های سری پیکسل 4 نداشته و بر همین اساس در هفته‌های اخیر کمتر روزی را سپری کرده‌ایم که خبری در رابطه با این محصولات به بیرون درز پیدا نکرده باشد.

در همین راستا Evan Blass به تازگی تصویری بسیار باکیفیت از نسخه مشکی رنگ پیکسل 4 را منتشر کرده که در آن تعبیه سنسورهای تشخیص حرکت دست و تشخیص چهره در قسمت بالای نمایشگر به وضوح مشاهده می‌شود.

درحالی که اغلب شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند با استفاده از ناچ یا دوربین جهنده به سمت حذف حاشیه کناری نمایشگر گام برمی‌دارند، گوگل همچنان از پنلی با حاشیه بالایی ضخیم در پیکسل 4 استفاده کرده است.

البته دلیل این امر بدون شک جای دادن طیف وسیعی از سنسورهای حرکتی و شناسایی چهره سه بعدی در کنار چیپ Soli در حاشیه بالایی نمایشگر است؛ هرچند این شرکت می‌توانست همانند اپل از بریدگی نمایشگر بدین منظور استفاده کند. فناوری حسگر پروژه Soli به کاربران امکان کنترل دستگاه از طریق حرکات دست را می‌دهد. پروژه سولی حرکات کم دست‌ها را از طریق رادار مخصوص خود تشخیص می‌دهد.

همچنین در تکمیل اطلاعات از پیش درز کرده، این تصاویر نیز استفاده از ماژول مربعی شکل دوربین در قاب پشتی پیکسل 4 را تایید می‌کند. این ماژول را به احتمال خیلی زیاد یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز واید 16 مگاپیکسلی، سیستم فوکوس لیزری و فلاش LED تشکیل می‌دهد.

همان‌طور که در پس زمینه گوشی در تصویر مشاهده می‌شود، گوگل در نظر دارد از سری پیکسل 4 در تاریخ October 15 در نیویورک رونمایی کند.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. صعود یک فرشته می‌گوید

    خیلی خیلی ممنونم تونستم اکانتمو پاک کنم😍😍😍