آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 9 سامسونگ در حال آزمایش است

خبرها حاکی از آن هستند که سامسونگ در حال آزمایش آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس است.

0

چندی پیش ما لیستی را منتشر کردیم که شامل تمامی مدل‌‌هایی بود که به روزرسانی اندروید 10 را دریافت می‌کنند. حالا گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ در حال توسعه و آزمایش آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس است.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ به سختی در حال کار بر روی دو نسخه G960FXXU7DSI3 و G965FXXU7DSI3 برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس است. حرف D موجود در این شماره ساخت‌ها نشان دهنده نسخه بعدی اندروید است.

همان‌طور که برای اندروید 9 پای در شماره ساخت از حرف C استفاده شد. به نظر می‌رسد سامسونگ امسال قصد دارد به‌روزرسانی اندروید 10 را به سرعت برای گوشی‌های خود منتشر کند. با این حال از آنجا که خبر آزمایش اندروید 10 برای گلکسی اس 9 به‌تازگی منتشر شده است، آماده سازی نهایی و عرضه گسترده آن مدت زمان زیادی به طور می‌انجامد.

هنوز نمی‌دانیم که اندروید 10 برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در چه تاریخی منتشر می‌شود، با این حال انتظار می‌رود که پس از انتشار آپدیت اندروید 10 برای خانواده گلکسی نوت 10 و گلکسی اس 10 باشد.

انتظار می‌رود انتشار نسخه آزمایشی برای این دو مدل طی روزهای آینده آغاز شود، اما مدت زمانی طول می‌کشد تا برنامه بتا به پایان رسیده و نسخه نهایی آماده انتشار شود. هم‌چنین به احتمال قوی بعد از آن گلکسی اس 9 نیز باید مرحله آزمایشی را پشت سر بگذارد، درست همان‌طور که گلکسی اس 8 قبل از دریافت اندروید 9 این مرحله را به انجام رساند.

همان‌طور که مشخص است کاربران گلکسی اس 9 برای دریافت آپدیت اندروید 9 باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانند. با این حال مطمئنا دریافت یک به‌روزرسانی کامل و خالی از ایراد ارزش صبر کردن را دارد. طی هفته‌های آتی خبرهای بیش‌تری از انتشار اندروید 10 برای محصولات مختلف کمپانی سامسونگ منتشر می‌شود، انتظار می‌رود گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ نظیر گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 نیز آپدیت اندروید 10 را دریافت کنند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.