اپل آپدیت iOS 12.4.2 را برای دستگاه‌های محروم از iOS 13 منتشر کرد

اپل به‌تازگی آپدیت iOS 12.4.2 را برای گوشی‌هایی که نسخه 13 این سیستم عامل را دریافت نمی‌کنند منتشر کرد. این آپدیت برخی مشکلات موجود را برطرف و به بهبود امنیت سیستم عامل کمک می‌کند.

0

اپل روز گذشته آپدیت iOS 12.4.2 را به عنوان یک به‌روزرسانی OTA منتشر کرد. این آپدیت برای دستگاه‌هایی از جمله آی پد ایر، آیپد مینی 2، آی پد مینی 3، آیفون 5 اس، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس منتشر کرده است.

همانطور که احتمالا مطلع هستید،‌دستگاه‌های موجود در لیست بالا از آپدیت iOS 13 پشتیبانی نمی‌کنند، با این حال اپل آنها را کاملا رها نکرده است. این مدل‌ها چندی پیش نیز به‌روزرسانی 12.4.1 را به جهت رفع یک مشکل امینی مهم دریافت کردند.

هنوز نمی‌دانیم که در آپدیت iOS 12.4.2 چه تغییراتی را مشاهده می‌کنیم، اما احتمالا این آپدیت مربوط به رفع مشکلات و هم‌چنین بهبود امنیت سیستم عامل است.

اگر از جمله کاربران دستگاه‌های جدیدتر اپل هستید، باید بدانید که این شرکت چند روز پیش آپدیت iOS 13.1 را با چند قابلیت جدید و هم‌چنین رفع مشکلات قبلی منتشر کرد.

منبع imore
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.