سامسونگ ظاهرا در حال کار بر روی نسخه ارزان‌تر گلکسی نوت 10 است

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد یک نسخه ارزان قیمت‌تر از گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 خود را به بازار عرضه کند.

0

سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس 5G را به ترتیب با قیمت 949 و 1099 دلار روانه بازار کرده است. حالا وب‌سایت SamMobile گزارشی را منتشر کرده است که طبق آن سامسونگ در حال توسعه یک نسخه ارزان‌قیمت از گلکسی نوت 10 است.

در سال 2014 این غول کره جنوبی، نسخه ارزان‌تری از گلکسی نوت 3 را با نام گلکسی نوت 3 نئو معرفی و عرضه کرد. حالا احتمال این وجود دارد که SM-N770F که به‌تازگی رویت شده است، نسخه‌ای مقرون به صرفه از گلکسی نوت 10 باشد.

شماره مدل گوشی‌های سری گلکسی نوت همیشه با حرف N آغاز می‌شوند. به عبارت دیگر تمامی گلکسی نوت‌هایی که تاکنون معرفی شده‌اند از شماره مدلی با ترکیب SM-N9XX استفاده می‌کردند. گلکسی نوت 10 نیز با شماره مدل SM-N970 و گوشی قدیمی گلکسی نوت 3 نئو از شماره مدل SM-N750 استفاده می‌کرد. به همین دلیل این امکان وجود دارد که شماره مدل SM-N770F مربوط به نسخه‌ای مقرون به صرفه از گلکسی نوت 10 باشد که شاید به نام گلکسی نوت 10 نئو عرضه شود.

دومین دلیل به این موضوع برمی‌گردد که سامسونگ اعلام کرده است قصد دارد نسخه‌ای مقرون به صرفه از گوشی گلکسی فولد را با شماره مدل SM-F700F توسعه دهد، گلکسی فولد اصلی با شماره مدل SM-F900F شناخته می‌شود، بنابراین SM-N770F نیز می‌تواند یک نمونه مقرون به صرفه باشد.

گفته می‌شود گلکسی نوت 10 نئو در حال توسعه است تا کاربران بتوانند تجربه داشتن یک گوشی از سری نوت با قلم S Pen را با قیمتی متعادل‌تر داشته باشند. گلکسی نوت 10 نئو ممکن است با قیمت 700 دلار عرضه شود که نسبت به قیمت 949 دلاری نسخه اصلی ارزان‌تر است. با این حال بهتر است تا انتشار گزاراشات تکمیلی صبر کنیم.

هفته گذشته خبرهایی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ قصد دارد خانواده گلکسی نوت را در سال 2020 منحل کند. دلیل این موضوع افزایش روزافزون قابلیت‌های سری اس و امکان ارایه امکانات سری گلکسی نوت در گوشی‌های سری گلکسی اس است. در این گزارش آمده است که سری گلکسی نوت با محصولات سری گلکسی فولد جایگزین می‌شود.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.