درز تصاویر واقعی گوشی اوپو K5 طراحی آن را از تمام زوایا به نمایش می‌گذارد

به‌تازگی تصاویر واقعی گوشی اوپو K5 منتشر شده است که طراحی این تلفن هوشمند را کاملا به نمایش می‌گذارد. انتظار می‌رود این تلفن همراه در تاریخ 18 مهرماه به صورت رسمی معرفی شود.

0

اوپو K5 نام اسمارت‌فونی است که شرکت چینی اوپو قصد دارد در تاریخ 18 مهرماه به همراه گوشی پرچم‌دار اوپو رنو Ace معرفی کند. ساعاتی پیش اوپو تایید کرد که این تلفن هوشمند در سه رنگ آبی، سبز و سفید عرضه خواهد شد. حالا تصاویری منتشر شده است که نسخه آبی رنگ اوپو K5 را به صورت واقعی به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که در تصاویر بالا مشخص است، رنگ آبی مورد استفاده در این گوشی هوشمند در قسمت‌های بالایی تیره‌تر و در بخش پایینی روشن‌تر است. هم‌چنین پنل پشتی گوشی در لبه‌های سمت راست و چپ مقداری خمیدگی دارد. نسل قبلی این سری یعنی اوپو K3 از یک بدنه پلی‌کربناتی استفاده می‌کرد. تصاویر واقعی گوشی اوپو K5 نیز به نظر یک بدنه پلی‌کربناتی مات را به نمایش می‌گذارد.

نمایشگر این گوشی هوشمند دارای یک برش قطره‌ای بوده و حاشیه‌ای اطراف آن بسیار کم است. با این حال حاشیه بخش پایینی نمایشگر کمی بزرگ به نظر می‌رسد. پنل پشتی در سمت راست و چپ مقداری خمیدگی دارد. در این بخش می‌توانیم یک دوربین 64 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که در گوشه سمت چپ و بالای گوشی قرار گرفته است. در بخش پایین و سمت راست پنل پتشی نیز می‌توانیم لوگوی اوپو را مشاهده نماییم.

در لبه سمت چپ کلیدهای تنظیم صدا و شیار سیم کارت و کارت حافظه قرار گرفته است. در لبه سمت راست نیز تنها کلید پاور خودنمایی می‌کند. لبه پایینی اوپو K5 میزبان جک 3.5 میلی‌متری هدفون، میکروفون، پورت USB نوع C و بلندگو است. در جعبه این گوشی نیز می‌توانیم علاوه بر خود تلفن همراه اقلامی هم‌چون شارژر شارژ سریع، کابل USB نوع C، سوزن مخصوص برای خارج کردن سیم کارت و یک کیس شفاف را مشاهده کنیم.

این گوشی با نمایشگری 6.4 اینچی از نوع امولد و با وضوح اچ‌دی+ روانه بازار می‌شود. این تلفن هوشمند از یک سنسور اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر استفاده می‌کند. گفته می‌شود درون اوپو K5 از چیپست اسنپدارگون 730G به همراه 8 گیگابایت رم استقاده می‌شود. هم‌چنین با توجه به داشتن شیار کارت حافظه، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی نیز وجود دارد.

ماژول دوربین چهارگانه این تلفن همراه از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بخش تصویربرداری سلفی نیز گوشی اوپو K5 به یک سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. گفته می‌شود این تلفن هوشمند از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. هم‌چنین به احتمال قوی این مدل اولین محصول اوپو است که از فناوری شارژ سریع 30 واتی VOOC 4.0 پشتیبانی می‌کند. هنوز در رابطه با قیمت این تلفن هوشمند اطلاعی در دسترس نیست.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.