هواوی در نهایت امکان باز کردن بوت لودر میت 30 را نخواهد داد!

سخنگوی هواوی به‌تازگی اعلام کرده است که امکان بازکردن بوت‌لودر روی گوشی‌های سری میت 30 وجود نخواهد داشت.

0

هواوی جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی میت 30 را چند روز پیش به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی از سخت‌افزار خوبی استفاده می‌کند، اما به دلیل عدم امکان استفاده از سرویس‌های گوگل (ناشی از تحریم‌های ایالات متحده بر علیه هواوی) فروش این محصول در خارج از چین بسیار سخت است. انتظار می‌رفت هواوی با بازگذاشتن بوت‌لودر امکان نصب رام‌های سفارشی را بدهد تا کاربران به سرویس‌های گوگل دسترسی داشته باشند. با این حال به نظر این اتفاق رخ نخواهد داد.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد قابلیت باز شدن بوت لودر میت 30 را برای کاربران فراهم کند. با این حال سخنگوی هواوی پس از آن اعلام کرد که هواوی هیچ برنامه‌ای برای بازکردن بوت لودر این پرچم‌دار ندارد. ممکن است این موضوع در آینده تغییر کند، اما امکان باز کردن بوت‌لودر در آینده‌ای نزدیک تقریبا ناممکن است.

البته برای نصب سرویس‌های گوگل حتما لازم نیست که بوت‌لودر دستگاه باز باشد و یک کاستوم رام را روی گوشی نصب کرد. همان‌طور که امکان نصب فروشگاه گوگل‌پلی روی تبلت‌های آمازون و دیگر دستگاه‌ها بدون نیاز به تغییر در سیستم عامل وجود دارد، ممکن است توسعه‌دهندگان XDA راهی مشابه را برای میت 30 هواوی نیز پیدا کنند.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.