این سه عکاس تمام والپیپرهای سیستم عامل MacOS اپل را بازآفرینی کرده‌اند

به‌تازگی یک تیم سه نفره به سرپرستی Andrew Levitt با سفر کردن به نقاط مختلف ایالات متحده توانسته‌اند تمام والپیپرهای سیستم عامل MacOS را بازآفرینی کنند.

0

تصاویر زمینه در کامپیوترهای شخصی یک بخش دوست‌داشتنی و مهم است. همه ما روزانه به آن‌ها خیره می‌شویم و برخی از مواقع آرزو داریم که حتی برای یک‌بار هم که شده این منظره‌ها را از نزدیک ببینیم. این موضوع سبب شد تا Andrew Levitt و دو نفر از دوستانش، سفری را به مناطق مختلف آغاز کنند تا بتوانند تصاویر زمینه موجود در سیستم عامل مک‌او‌اس را بازآفرینی کنند.

والپیپرهای سیستم عامل MacOSوالپیپرهای سیستم عامل MacOS

این سفر با رفتن به دره مرگ (Death Valley) آغاز شد تا والپیپر موجود در نسخه Mojave بازآفرینی شود. سپس با رفتن به Alabama Hills تصویر زمینه نسخه Sierra دوباره ساخته شد.

والپیپرهای سیستم عامل MacOS

این تیم سه نفره برای گرفتن تصویر زمینه موجود در نسخه High Sierra به North Lake مراجعه کرد. در پایان نیز با رفتن به Yosemite National Park دو تصویر زمینه موجود در نسخه‌های El Capitan و Yosemite بازآفرینی شد.

والپیپرهای سیستم عامل MacOS

متاسفانه شرایط آب و هوایی برای بازآفرینی تصویر زمینه Mavericks مناسب نبود، زیرا در این فصل موج‌های زیادی برای تصویربرداری وجود ندارد.

والپیپرهای سیستم عامل MacOS

همان‌طور که مشخص است، تمامی تصاویر مشابه با نمونه اصلی نیستند، این موضوع به سبب آن است که فصول متفاوت تغییرات گسترده‌ای را در چشم‌انداز ایجاد می‌کند.

والپیپرهای سیستم عامل MacOS

با این حال کار این تیم سه نفره قابل تحسین است. تصاویر گرفته شده Yosemite و High Sierra به‌طرز شگفت‌انگیزی مشابه با نمونه موجود در سیستم‌عامل مک‌اواس است. برای دریافت این والپیپرها به این لینک مراجعه نمایید.

 

منبع petapixel
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.