خرید خودرو از طریق پلتفرم های مجازی

0

چالش خرید خودرو در ایران

بررسی‌ها نشان می دهد بازارهای سنتی خرید و فروش خودرو در ایران، هنوز هم با استقبال قشر خاصی از مردم مواجه هستند. سوال اینجاست!! با توجه به ایجاد پلتفرم‌های جدید برای آسان نمودن انتخاب و خرید خودرو ، چرا هنوز هم بازارهای سنتی فروش خودرو مورد توجه مردم قرار دارند؟!آیا این مسئله نشان‌دهنده تعداد زیادی از مخاطبین خاص در این نوع بازارها نیست؟

خرید خودرو دورهاتو
بازار های سنتی خرید خودرو

تجربه نشان می‌دهد، خرید خودرو بدون بازدید حضوری امکان پذیر نیست و خریداران برای بررسی دقیق خودرو زمان و انرژی زیادی را صرف می کنند. به همین علت، برخی از مردم حضور در بازارهای سنتی خودرو را به استفاده از پلتفرم‌های جدید ترجیح می دهند البته که این امر باعث کاهش گزینه‌های انتخابی آنها می شود و پروسه خرید خودرو را طولانی‌تر می نماید، با این وجود خرید خودرو از این بازارها همچنان ادامه دارد.

خرید و فروش خودرو به سبک دورهاتو

اصلی‌ترین دغدغه کسب و کارهای حرفه‌ای، ارائه بهترین راهکار برای حل مشکل مخاطبان است. بررسی خودروهای فروشی نزدیک به موقعیت مکانی خریدار، راهکاریست که دورهاتو برای حل مشکل بررسی حضوری خودرو در کمترین زمان، ارائه می‌دهد. خریداران می توانند به راحتی و با استفاده از امکانات سایت دورهاتو، فروشندگان نزدیک به محل خود را بیابند و در کمترین زمان ممکن از خودرو های بیشتری بازدید کنند. همچنین قبل از مراجعه  حضوری تماشای فیلم معرفی خودرو که توسط فروشنده تهیه شده است، می تواند اطلاعات مناسبی را قبل از بازدید حضوری در اختیار خریداران قرار دهد. این راهکار باعث جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان در روند خرید خودرو می شود.

گوش به زنگ فروش خودرو باشید

خریداران خودرو به کمک خدمت گوش به زنگ و با ثبت شرایط و جزئیات خودروی مد نظر خود در سایت دورهاتو  از سایر مراجعین سایت پیشی می گیرند . دورهاتو به محض ثبت آگاهی جدید فروش خودرو ، که با شرایط خریدار مورد نظر هم خوانی داشته باشد به او اطلاع می دهد تا جز اولین نفراتی باشد که از این آگهی با خبر می شود . دورهاتو  با استفاده از این ساز و کار ارتباط بین خریداران و فروشندگان خودرو را تسهیل می نماید.

نمایشگاه های خودرو هم مجازی می‌شوند

نمایشگاه های خرید و فروش ماشین در سطح شهرها، همواره توجه قشر خاصی از مردم را به خود جلب می کنند و مخاطبین خاص خود را دارند .برخی از خریداران برای خرید خودروفقط به نمایشگاه‌هایی که مجوز های لازم را دارند ، اعتماد  می کنند.  اما سر زدن به تک تک نمایشگاه ها برای پیدا کردن خودروی مناسب، کاری غیر منطقی و خسته کننده است.

دورهاتو در راستای جلب رضایت  مشتریان خود توانسته با ثبت بیش از 1000 نمایشگاه ماشین در تهران و مجموعا بیش از 1500 نمایشگاه در سراسر کشور به بزرگترین بانک اطلاعاتی این حوزه تبدیل شود. با استفاده از این اطلاعات  و قابلیت مکان یابی آگهی ها و نمایشگاه ها ، خریداران می توانند بدون محدودیت زمانی در هر ساعت از شبانه روز از نمایشگاه‌های خودرو در سایت دورهاتو  بازدید نمایند، خودروهای فروشی نمایشگاه های اطراف خود را در منزل بررسی کنند و بعد از بررسی اولیه  در صورت نیاز برای بازدید حضوری به محل نمایشگاه مراجعه نمایند.

دورهاتو گامی جدید در تسهیل  خرید خودرو برداشته و با بررسی بازار فروش خودرو تلاش می کند تجربه معامله ای لذت بخش  را برای مخاطبین خود به ارمغان آورد. انعطاف بالا نسبت به شرایط مختلف بازار، توجه همیشگی به نیاز مشتریان، خلاقیت در ارائه خدمات جدید و استفاده از تجربه متخصصان حوزه خرید و فروش خودرو، دورهاتو را به مقصد خریداران و فروشندگان این کالای پر مخاطب تبدیل کرده است .

تمام این امکانات در قالب سایت دورهاتو در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید خرید یا فروش خودرو را در نهایت سادگی و سرعت انجام دهید. اگر شما جزو علاقمندان حوزه خودرو باشید می توانید جدید ترین اخبار و رویداد های روز دنیای خودرو، دانستنی ها و مقالات تخصصی این حوزه و اطلاعات فنی ماشین های مختلف را در این سایت پر مخاطب بیابید.

کارشناسان دورهاتو شما را در پروسه ثبت آگهی فروش خودرو و انتخاب و خرید خودرو تنها نمی گذارند. یکی از مهم ترین ماموریت‌های دورهاتو ارائه پشتیبانی قوی و سریع به مشتریان است. پاسخگویی به موقع به سوالات کاربران و راهنمایی آنها در مسیر استفاده درست از امکانات سایت در کنار پشتیبانی فنی جهت کنترل و انتشار آگهی ها در کمتر از چند ساعت، نشان دهنده سطح اهمیت پشتیبانی، برای مدیران این مجموعه است تا هیچ کاربری بدون دریافت خدمات مطلوب، سایت دورهاتو را ترک نکند. بنابراین اگر تصمیم به خرید یا فروش خودرو دارید، می توانید به طور رایگان از امکانات دورهاتو استفاده نمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با کارشناسان جهت ثبت آگهی فروش خودرو و استفاده از خدمات موجود کافیست به سایت دورهاتو سر بزنید.

این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی است و فارنت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.