هشدار زلزله به رابط کاربری MIUI 11 شیائومی اضافه شد

MIUI 11 به عنوان جدیدترین نسل از رابط کاربری شیائومی، قابلیت‌های زیادی را به همراه خواهت داشت. حالا شیائومی به صورت رسمی اعلام کرده است که هشدار زلزله نیز یکی از قابلیت‌های موجود در MIUI 11 است.

0

پوسته شخصی‌سازی شده اندروید توسط شیائومی، حالا حدودا 9 سال سن دارد. این شرکت قصد دارد MIUI 11 را طی روزهای آینده در یک رویداد ویژه در چین رونمایی کند. این نسل از رابط کاربری MIUI به همراه گوشی‌های می میکس 4/ می میکس آلفا و می 9 پرو 5G رونمایی خواهد شد.

شیائومی قبل از معرفی رسمی MIUI 11 چند قابلیت جدید آن را لو داد. یکی از ویژگی‌های جدیدترین نسل رابط کاربری شیائومی مربوط به هشدار زلزله است. یکی از مدیران شیائومی که در قسمت تجربه کاربری MIUI مشغول به فعالیت است، به‌تازگی پستی را در شبکه اجتماعی Weibo به‌اشتراک گذاشته است که قابلیت هشدار زلزله را تایید می‌کند. او نوشته است:

در کنار کار و زندگی، ما بسیار نگران ایمنی همه افراد هستیم. قبل از کمک‌های اضطراری، یک عضو جدید از سری ابزارهای MIUI Care در کنار شما است، هشدار زلزله!

هشدار زلزله در MIUI 11 شیائومی چگونه کار می‌کند؟

زمانی‌که احتمال وقوع زمین لرزه در اطراف شما وجود دارد، گوشی هوشمندتان یک پنجره پاپ‌آپ را به نمایش می‌گذارد و با صدای هشدار شما را از این احتمال باخبر می‌سازد. علاوه بر آن، اطلاعاتی از قبیل نزدیک‌ترین جان‌پناه، شماره تماس‌های اضطراری، اطلاعات پزشکی و اطلاعاتی برای نجات در شرایط بحرانی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

MIUI 11

شیائومی هم‌چنین تایید کرده است که در MIUI 11 تمرکز این شرکت بر روی ساخت انیمیشن‌های روان‌تر و با جزییات بیش‌تر بوده است. استفاده از انیمیشن‌های سریع و روان موجب می‌شود تجربه کاربری بهبود زیادی پیدا کند.

MIUI 11 هم‌چنین میزبان یک بخش ویژه کودکان خواهد بود. این ویژگی به والدین کمک می‌کند بتوانند کودکان خود را سرگرم و به آن‌ها در زمینه آموزشی یاری می‌رساند. والدین می‌توانند زمان استفاده از گوشی و هم‌چنین اپلیکیشن‌های در دسترس را محدود سازند. به گفته شیائومی فضای کاربری مناسب کودکان با فضای در دسترس برای دیگر افراد کاملا متفاوت است.

این نسل از رابط کاربری MIUI در تاریخ 24 سپتامبر (سه شنبه دوم مهرماه) به صورت رسمی معرفی می‌شود. در این رویداد هم‌چنین محصولاتی از قبیل می میکس 4، می 9 پرو 5G و تلویزیون می تی‌وی پرو 8K نیز رونمایی خواهد شد.

 

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.