طعنه تبلیغاتی سامسونگ علیه هواوی؛ گوشی‌های ما را با سرویس‌های گوگل بخرید!

شرکت سامسونگ با ارسال یک ایمیل تبلیغاتی به زبان اسپانیایی، یک طعنه تبلیغاتی را به آخرین پرچم‌دار هواوی یعنی میت 30 زده است.

0

سامسونگ دوست ندارد برای همیشه روابط دوستانه‌اش با گوگل را پنهان کند. خصوصا زمانی‌که که اعلام این رابطه نفع تجاری داشته باشد.

سامسونگ و گوگل

در حال حاضر هواوی با توجه به اعمال تحریم‌های ایالات متحده، شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد. این شرکت جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی میت 30 را بدون پشتیبانی از خدمات گوگل به صورت رسمی معرفی کرده است.

سامسونگ هنگام برگزاری مراسم هواوی در مونیخ، یک ایمیل اسپانیایی را برای کاربران خود در آمریکای لاتین ارسال کرده است. در این ایمیل عبارت “Disfruta de actualizaciones, apps y servicios Google” که معنای آن می‌شود ” از آپدیت‌ها، اپلیکیشن و خدمات گوگل لذت ببرید.”

در بدنه این ایمیل هم‌چنین عبارت “the best Android of the moment” از وب‌سایت 9to5Google درج شده است که به معنای بهترین اندرویدی حال حاضر است.

هم‌چنین یک تصویر از گلکسی نوت 10 وجود دارد که در بالای آن لوگوی سامسونگ و گوگل در کنار یکدیگر قرار گرفته است. در صفحه نمایش گلکسی نوت 10 نیز آیکون اپلیکیشن‌های گوگل نظیر کروم، جیمیل، یوتیوب، پلی استور و … قرار گرفته است.

این آیکون‌ها مربوط به اپلیکیشن‌هایی است که کاربران هواوی میت 30 نمی‌توانند به صورت پیش‌فرض به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

در زیر این تصویر یک بنر تبلیغاتی قرار گرفته است که نشان می‌دهد، هرکس گلکسی نوت 10 را خریداری کند، 4 ماه اشتراک یوتیوب پریمیوم را دریافت خواهد کرد.

البته ممکن است ارسال این ایمیل ارتباطی با معرفی گوشی جدید هواوی نداشته باشد و زمان‌بندی آن نیز کاملا تصادفی باشد، هرچند خیلی بعید است، نیست؟!

هواوی اعتقاد دارد که جنگ تجاری میان دولت چین و آمریکا ارتباطی با این شرکت نداشته و این تولید کننده مستحق چنین تحریم‌هایی نیست. سامسونگ نیز از نقطه ضعف موقتی هواوی کمال استفاده را خواهد برد و از هر ترفندی جهت جلب توجه کاربران به گلکسی نوت 10 استفاده می‌کند؛ حتی اگر مجبور به استفاده از ترول‌هایی این شکلی باشد!

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.