می میکس آلفا تایید شد؛ آیا با اولین گوشی با صفحه نمایش تاشو شیائومی روبرو هستیم؟

0

شیائومی به تازگی رونمایی از گوشی شیائومی می 9 پرو 5G را به همراه یک گوشی از سری می میکس را در هفته آینده (دوم مهرماه) تائید کرده است. چیزهای زیادی در مورد گوشی می 9 پرو وجود دارد اما در مورد گوشی می میکس جدید هنوز چیزهای ندانسته زیادی وجود دارد.

می میکس آلفا اولین گوشی با صفحه نمایش تاشو شیائومی؟

اما حالا شیائومی مطابق معمول برای کم کردن این ندانسته‌ها تصویری تبلیغاتی (تصویر پائین) از گوشی جدید می میکس را در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده تا دیگر آن را با نام می میکس آلفا | Mi Mix Alpha بشناسیم و البته از این تصویر متوجه نکته‌ای شویم که احتمالا مهمترین نکته این گوشی هوشمند خواهد بود.

می میکس آلفا

آنچه که از تصویر بالای مشخص است وجود یک صفحه نمایش با لبه‌ کاملا خمیده است که در اولین نگاه استفاده از صفحه نمایش آبشاری در می میکس آلفا مانند آنچه که در میت 30 پرو هواوی شاهد بودیم را به ذهن تداعی می‌کند اما  گمانه دیگری که از صفحه نمایش آبشاری قوی‌تر به نظر می‌رسد این است که می میکس آلفا با توجه به نام آن اولین گوشی با صفحه نمایش تاشو شیائومی باشد.

این را می‌توان در این تصویر از ادامه آن در پشت گوشی حدس زد. اگر حدس ما درست باشد می میکس آلفا در واقع نسخه تجاری همان گوشی با صفحه نمایش خمیده است که شیائومی چندی پیش ویدئو پائین از نحوه کار با آن را منتشر کرده بود.

شیائومی همچنین در این تصویر به حضور یک فناوری جدید صفحه نمایش با نسبت 100 درصد صفحه نمایش به بدنه گوشی اشاره کرده و در عین حال حالا می‌توانیم انتظار پشتیبانی از شبکه 5G را در هر دو گوشی این مراسم داشته باشیم.

از گوشی می 9 پرو 5G چه انتظاری داریم؟

انتظار می‌رود شاهد حضور اسنپ دراگون 855 پلاس، دوربین 48 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در گوشی می 9 پرو 5G باشیم. در عین حال شیائومی تائید کرده که همراه با این گوشی شارژر بی‌سیم 40 واتی برای شارژر گوشی در 48 دقیقه و شارژ بی‌سیم 30 واتی و قابلیت شارژر معکوس 10 واتی را عرضه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما شاهد اولین گوشی هوشمند شیائومی با صفحه نمایش تاشو خواهیم بود یا صرفا با یک گوشی دیگر سرتاسر پوشیده از صفحه نمایش شیائومی روبرو هستیم؟ پس دلیل نام آلفا چیست؟

منبع Androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.