درز تصاویر واقعی از ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 طراحی آن را کاملا لو می‌دهد

هواوی فردا و در شهر مونیخ آلمان گوشی جدید میت 30 را رونمایی می‌کند و انتظار داریم در این رویداد از هواوی واچ جی تی 2 هم پرده‌برداری کند. با فارنت همراه باشید…

0

پیش از اینکه فردا شاهد رویداد بزرگ هواوی برای معرفی سری میت 30 باشیم، تصویری واقعی از ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 منتشر شده که جزئیات مربوط به طراحی آن را نمایان می‌کند. هواوی واچ جی تی 2 در واقع دومین سری از ساعت‌های هوشمند ویژه شرکت چینی به حساب می‌آید که سال پیش نسخه اول آن عرضه شد.

از تصویر منتشر شده می‌توان فهمید که ساعت جدید جی تی 2 از نظر طراحی تفاوت چندانی با هواوی واچ جی تی ندارد. دو کلید کنترل در لبه کناری آن مشاهده می‌شود که به نظر محکم‌تر از کلیدهای روی نسل اول می‌آیند. همچنین شایان ذکر است که این ساعت با همان بند چرمی موجود روی نسل اول عرضه خواهد شد.

در زمینه مشخصات هم گفته می‌شود که هواوی واچ جی تی دو از چیپ کیرین A1 استفاده کرده و سیستم‌عامل هارمونی روی آن راه‌اندازی شده است. بدین ترتیب این ساعت اولین ساعتی است که از سیستم‌عامل اختصاصی شرکت بهره می‌برد. علاوه بر این طبق اطلاعات به دست آمده این ساعت قابلیت جفت شدن یا همان پیر شدن با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را خواهد داشت و از دفترچه آدرس، پایش خواب، تماس تلفنی از راه بلوتوث، کنترل از راه دور دوربین گوشی و تعداد زیادی از ویژگی‌های دیگر پشتیبانی به عمل می‌آورد. این ساعت در دو نسخه کلاسیک و اسپورت عرضه خواهد شد.

مواد به کار رفته در جی تی 2 همانند جی تی نسل اول استیل ضدزنگ و حاشیه‌های سرامیکی خواهد بود. در زمینه صفحه‌نمایش هم به نظر می‌رسد با صفحه بزرگ‌تری نسبت به نسخه اول روبه‌رو خواهیم بود. نظر شما در مورد ساعت هوشمند جدید هواوی چیست؟

منبع GIZMOCHINA
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.