درز تصاویر رندر شده رسمی سری میت 30 هواوی به‌همراه نسخه‌های لایت و پورشه دیزاین

تاکنون و در ماه‌های اخیر به خصوص رندر های بسیاری از هواوی میت 30 پرو دیده‌ایم اما جزئیات چندانی از سایر دستگاه‌های خانواده میت 30 به دست نرسیده است. با فارنت همراه باشید…

2

نسل بعدی گوشی‌های میت هواوی در طی چند روز آینده به صنعت گوشی‌های هوشمند معرفی خواهند شد و در این میان ایوان بلس رندر های رسمی بسیاری از نسخه‌های مختلف سری هواوی میت 30 منتشر کرده است.

در حالیکه طی ماه‌های قبل بارها با جزئیات مختلف میت 30 پرو تایید شده است اما تاکنون صحبتی از نسخه پورشه این گوشی به میان نیامده است. البته هواوی طی یک تاییدیه کوچک عنوان کرد که هواوی میت 30 پورشه دیزاین هم در بین گوشی‌های جدید این شرکت دیده می‌شود. اکنون رندرهای رسمی این نسخه هم منتشر شده است.

در این رندر ها مشخص است که هر دو نسخه میت 30 پرو و پورشه دیزاین از طراحی صفحه آبشاری استفاده می‌کنند و حاشیه‌های کناری آن‌ها به سمت پایین خمیده شده است؛ مشابه طراحی که گوشی‌های سامسونگ از آن استفاده کرده‌اند. از دیگر مشخصه‌های صفحه‌نمایش می‌توان به بریدگی ناچ اشاره کرد که طراحی مستطیلی کشیده‌ای دارد تا ترکیب دوربین جلو به خوبی در آن قرار گیرد.

در قسمت بالایی بخش پشتی گوشی شاهد یک ترکیب دوربین دایره‌ای شکل هستیم که به طراحی اوریو معروف است. درون این طرح دایره‌ای 4 سنسور دوربین قرار دارد و فلش LED دروبین هم در خارج از این دایره در گوشه سمت چپ قرار گرفته است.

در نسخه پورشه دیزاین میت 30 RS اما اوضاع کمی متفاوت است و ترکیب دوربین چهارگانه به جای قرار گرفتن در یک طرح دایره‌ای، در یک ستون مشکی رنگ قرار گرفته‌اند که از بالا تا پایین بخش پشتی گوشی را تشکیل داده است. البته جایگاه فلش LED همانند میت 30 پرو در گوشه بالا سمت چپ تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد که میت 30 RS پورشه دیزاین در دو رنگ قرمز و مشکی روانه بازار خواهد شد. در بخش مشخصات هم شاهد جزئیاتی شبیه به میت 30 پرو هستیم و انتظار داریم که پردازنده آن کیرین 990 پردازنده اختصاصی شرکت هواوی باشد که یک صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز را همراهی می‌کند.

البته ایوان بلس در کنار رندر های دو نسخه قوی‌تر، چندین رندر هم از نسخه‌های میت 30 و میت 30 لایت منتشر کرد. نظر شما در مورد هر یک از نسخه‌های خانواده میت 30 هواوی چیست؟

منبع GIZMOCHINA
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    عرض ادب ، من یکی از اکانت های اینستا گرامم را کلا دیلیت اکانت کردم ؛ ولی باز هنوز در لیست اکانت های اینستا گرامم وارد میشود ، لطفا بفرمائید چکار کنم که کلا از لیست اکانت اینستاگرامم حذف شود ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      منظورتون از لیست اکانت دقیقا کجاست؟
      اگر منظورتون صفحه لاگین هست که کش برنامه رو از تنظیمات گوشی پاک کنید حذف میشه
      امیدوارم تمام اکانت‌هاتون رو با یک ایمیل یا شماره موبایل نساخته باشید