برگزاری اولین نمایشگاه اپلیکیشن‌های موبایل دنیا در استانبول

0

اولین نمایشگاه اپلیکبشن‌های موبایل دنیا در استانبول  برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که از 30 آبان تا 4 آذر در شهر استانبول برگزار می‌شود، شرکت‌های بین‌المللی توسعه‌دهنده اپلیکیشن گردهم می‌آیند تا آخرین دستاوردها و محصولات خود را برای سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان علاقمند به تکنولوژی عرضه کنند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه که توسط شرکت ژاپنی H.I.S، یکی از شرکت‌های پیشرو جهان در صنعت توریسم، برگزار می‌شود، ایجاد محیطی مناسب برای توسعه‌دهندگان اپ و استارتاپ‌ها به منظور عرضه محصولات خود به  نمایندگان دولت‌ها، شرکت‌های بزرگ بین‌المللی  و سرمایه‌گذاران عنوان شده است.

بنابر اعلام مسئولان این نمایشگاه، روز اول این نمایشگاه به صورت VIP برگزار می‌شود و شرکت‌ها می‌توانند در این روز، محصولات خود را در محیطی حرفه‌ای به سرمایه‌گذاران و نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی، رسانه‌های مهم دنیا، دیگر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان حرفه‌ای ارائه کنند.

این نمایشگاه که بیش از سیصد شرکت خارجی در آن حضور دارند فرصت مناسبی است برای اپلیکیشن‌هایی که دارای پتانسیل ورود به بازارهای بین‌المللی هستند و یا توسعه‌دهندگانی که علاقمند به حضور در بازار کار بین‌المللی هستند

همچنین همزمان با برگزاری نمایشگاه سخنرانی چهره‌های شناخته شده در دنیای اپ، سمینارهای آموزشی و معرفی دستاوردهای جدید در زمینه ساخت و توسعه اپ‌ها و .. برگزار خواهد شد.

برای شرکت در این نمایشگاه و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وب‌سایت این نمایشگاه به آدرس https://www.mobilefest.net/?dil=tr مراجعه و یا از طریق واتساپ با شماره 00905389479964 (به زبان فارسی) در تماس باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.