سامسونگ در حال کار بر روی قابلیتی شبیه به دیپ فیوژن اپل است

سامسونگ در حال توسعه قابلیتی مشابه با دیپ فیوژن اپل برای گوشی‌های آینده خود است. این ویژگی امکان ثبت تصاویر با جزییات بسیار بالا را به کاربران می‌دهد.

0

اپل در مراسم رونمایی از سری آیفون 11 اعلام کرده است که آیفون‌های جدید خود را به قابلیتی به نام دیپ فیوژن مجهز کرده است. این قابلیت موجب می‌شود تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی با استفاده از یک الگوریتم پیشرفته یادگیری ماشینی، با جزییاتی بی‌نظیر به ثبت برسند. این ویژگی مشابه با قابلیت  HDR پلاس موجود در گوگل پیکسل است. حالا خبرها نشان می‌دهند که سامسونگ نیز در حال توسعه قابلیتی مشابه با Deep Fusion برای گوشی‌های پرچم‌دار خود است.

Ice Universe یکی از مشهورترین لودهندگان محصولات سامسونگ در توییتر این خبر را اعلام کرده است. از آن‌جا که این شخص سابقه خوبی در انتشار اطلاعات در رابطه با محصولات سامسونگ دارد، می‌توانیم این خبر را نیز موثق بدانیم.

گفته می‌شود سامسونگ برای اجرای دیپ فیوژن از واحد NPU درون چیپست اگزینوس استفاده می‌کند. این چیپست‌ها در سری گلکسی اس 11 استفاده خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.