آیفون 11 اپل در برابر بهترین گوشی‌های اندرویدی چگونه است؟

دیشب و طی رویداد اختصاصی اپل آیفون‌های جدید سال 2019 تحت عنوان آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس معرفی شدند. اکنون باید دید که این آیفون‌ها در مقایسه با رقبای اندرویدی در چه سطحی قرار دارند. با فارنت همراه باشید…

0

آیفون‌های جدید اپل بالاخره دیشب معرفی شدند و آیفون 11 قرار است جای آیفون XR، آیفون 11 پرو مکس جای آیفون XS و آیفون 11 پرو مکس جای آیفون XS مکس را در بین پرچمداران اپل پر کنند. البته موضوع اصلی مقایسه آیفون‌های جدید با آیفون‌های نسل قبلی نیست بلکه باید دید که گوشی‌های جدید اپل در مقایسه با رقبای اندرویدی خود مانند گلکسی نوت 10، گلکسی اس 10، گوگل پیکسل 3 و وان‌پلاس 7 پرو چه عملکردی از خود بر جای می‌گذارند.

همانطور که انتظار می‌رفت آیفون‌های جدید نسبت به نسل قبلی در زمینه سخت‌افزار بسیار قدرتمندتر ظاهر شده‌اند و تمرکز اصلی روی ارتقا دوربین آن‌ها بوده است. آیفون 11 از وجود یک ترکیب دوگانه دوربین اصلی در پشت دستگاه بهره می‌برد و علاوه بر لنز اصلی موجود در آیفون XR به یک سنسور دوربین اولتراواید هم مجهز شده است.

آیفون 11 پرو و پرو مکس دارای سه دوربین هستند که شامل سنسورهای تله‌فوتو، زوایه باز و البته اولتراواید خواهد بود. هر دو این گوشی‌های از حالت نایت مود یا همان حالت شب پیشتیبانی می‌کنند تا در شرایط کم‌نور تصاویر خوبی به ثبت برسانند.

سایر بهبودهای ایجاد شده روی آیفون‌های جدید توجه کمتری به خود اختصاص داده‌اند. به گفته اپل در آیفون‌های جدید از چیپست A13 به عنوان سریع‌ترین پردازنده و سریع‌ترین پردازشگر گرافیکی ممکن روی یک گوشی هوشمند بهره گرفته شده است. همچنین قابلیت فیس آی‌دی بهبودهایی را دریافت کرده تا از زوایای بیشتری دقت بالاتری داشته باشد.

جدول مقایسه آیفون 11 با بهترین رقبای اندرویدی از نگاه آمار و ارقام

جدول مقایسه آیفون 11

البته که در زمینه آمار و ارقام نمی‌توان گفت که مقایسه مشخصات گوشی‌های آیفون با گوشی‌های اندرویدی یک مقایسه منصفانه است چون با توجه به هماهنگی نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی‌های آیفون این گوشی‌ها می‌توانند با قطعات ضعیف‌تر عملکرد بهتری ارائه دهند اما بالاخره ارقام مختلف وضعیت را تا حدودی برای کاربران خواهان این گوشی‌ها روشن می‌کند. در جدول بالا می‌توانید عملکرد گوشی‌های آیفون در مقایسه با رقبای اندرویدی را مشاهده نمایید.

نظر شما در مورد مقایسه آیفون 11 با رقبای اندروید در جدول بالا چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.