سرویس جدید اپل تی وی پلاس از دهم آبان ماه با هزینه ماهیانه 4.99 دلار آغاز به کار می‌کند

سرویس استریمینگ جدید اپل، یعنی اپل تی وی پلاس، از دهم آبان ماه فعال خواهد شد و کاربران می‌توانند اشتراک ماهانه خریداری کنند.

0

سرویس اپل تی وی پلاس به زودی و از تاریخ دهم آبان ماه به صورت رسمی فعال خواهد شد. این سرویس به صورت اشتراک ماهانه فعالیت دارد و کاربران می‌توانند با 4.99 دلار هزینه یک اشتراک یک ماهه خریداری کنند. این اشتراک شامل دسترسی خانوادگی هم هست. اگر یک دستگاه آیفون، آیپد یا اپل تی وی را خریداری کنید، اشتراک رایگان یک ساله این سرویس را دریافت خواهید کرد.

سرویس اپل تی وی پلاس بالاخره آغاز به کار می‌کند

همانطور که گفتیم با خرید یکی از محصولات جدید شرکت امکان استفاده از اشتراک رایگان یک ساله را دارید. سه ماه بعد از فعال شدن دستگاه جدید فرصت دارید که از این پیشنهاد استفاده کنید. اگر دستگاه را پیش از دهم آبان خریداری و فعال کنید، این فرصت سه ماهه از دهم آبان ماه محاسبه خواهد شد. پس نگران پیش‌خرید و خرید زودتر محصولات جدید نباشید. حسابی که خریداری می‌کنید خانواده خواهد بود و تا 6 نفر می‌توانند عضو آن شوند. لازم است که آی‌دی اپل آن‌ها را اضافه کنید و آن‌ها هم اضافه شوند.

قیمت 4.99 دلاری فوق‌العاده است. محبوب‌ترین بسته نتفلیکس 12.99 دلار در ماه هزینه دارد. دیزنی پلاس هم بسته‌ای 6.99 دلاری عرضه می‌کند. همچنین با دیزنی می‌توانید یک نسخه شامل تبلیغات را دریافت کنید که شبکه‌های ورزشی را هم شامل می‌شود.

این سرویس شامل چه دسترسی‌هایی است؟

سوال بزرگ‌تر این است که این با 4.99 دلار در ماه چه چیزی را دریافت خواهید کرد؟ اپل قصد دارد که این سرویس را همراه با یک سری سریال و برنامه اختصاصی عرضه کند. برنامه صبحگاهی Morning Show با حضور ریس ویترسپون و جنیفر انیستون یکی از این موارد است. البته که تنها چنین برنامه‌هایی قابلیت رقابت با هزاران برنامه و سریال نتفلیکس را ندارد. همچنین دیزنی پلاس هم یک آرشیو بزرگ را به سرویس خود اضافه خواهد کرد. اما به هر حال هنوز قیمت 4.99 دلار است که فوق‌العاده ارزان خواهد بود.

اپل علاقه خاصی هم به محتوا اختصاصی دارد. ابتدا قرار بود که 1 میلیارد دلار برای محتوا اختصاصی هزینه شود، اما این بودجه به 6 میلیارد دلار رسیده است. برخی از سریال‌های این سرویس پولی بالغ بر 15 میلیون دلار برای هر قسمت دریافت می‌کنند.

اپل در چند ماه آینده سرویس اپل تی وی پلاس را فعال خواهد کرد و سریال‌ها به صورت مرتب عرضه خواهند شد. هر قسمت سریال به صورت هفتگی عرضه می‌شود و با سیستم نتفلیکس متفاوت است. مطمئنا در آینده اطلاعات بیشتری را از سوی فارنت منتشر خواهیم کرد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.