گوشی اوپو A9 2020 با اسنپ دراگون 665، دوربین چهارگانه و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی از یک گوشی میان رده با نام A9 2020 رونمایی کرده که علاوه بر تجهیز به تراشه اسنپ ‌دراگون 665، دارای 4 دوربین در قاب پشتی است.

0

امروزه به کار گیری از دوربین‌های چندگانه صرفا مختص مدل‌های پرچم‌دار نبوده، طوری که حتی گوشی های میان رده نیز به دوربین‌های بسیار باکیفیتی تجهیز می‌شوند. به عنوان مثال به تازگی شرکت اوپو از گوشی هوشمندی با نام A9 2020 رونمایی کرده که علی رغم تجهیز به پردازنده اسنپ ‌دراگون 665، در قاب پشتی میزبان دوربین چهارگانه است.

بر این اساس گوشی اوپو A9 2020 از نمایشگری 6.5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌‎دی پلاس بهره برده که 89 درصد قاب جلویی را پوشش می‌دهد. در وسط این نمایشگر شاهد تعبیه بریدگی قطره‌ای هستیم که میزبان سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز به فناوری زیباسازی با هوش مصنوعی است.

گوشی اوپو A9 2020

اما اصلی‌ترین نقطه قوت گوشی جدید اوپو را می‌توان تجهیز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور واید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی دانست. این دوربین‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند Ultra Night Mode 2.0 و Stylizer Portrete هستند. این دوربین همچنین دارای ویژگی فیلم برداری به صورت سینمایی است که از طریق آن می‌تواند فیلم‌های شخصی شما را به شاهکارهای تئاتری تبدیل کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی اوپو A9 2020 می‌توان به 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی، دو بلندگوی استریو، پشتیبانی از حالت Game Boost 2.0 و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 9 پای با رابط کاربری ColorOS 6.0.1 اشاره کرد.

طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول در دو رنگ سبز فیروزه‌ای و آبی لاجوردی از هفته آینده در بازار هند عرضه شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.