برنامه زمانبندی کامل آپدیت اندروید 10 هواوی رسما منتشر شد

در نمایشگاه IFA2019 در کنار معرفی نسخه جدید رابط کاربری EMUI 10 شاهد انتشار برنامه زمانی رسمی زمان انتشار آپدیت اندروید 10 هواوی برای محصولات این شرکت بودیم که بر اساس آن اغلب گوشی‌های پرچمدار برند چینی تا پایان سال جاری میلادی می‌توانند به اندروید 10 ارتقا پیدا کنند.

0

گوگل هفته گذشته سرانجام عرضه آپدیت اندروید 10 را برای گوشی‌های پیکسل آغاز کرد و بر همین اساس نیز انتظار داریم که دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به مرور زمان این آپدیت را برای محصولات خود عرضه کنند. بر همین اساس در نمایشگاه IFA2019 شاهد انتشار جدول زمان‌بندی انتشار آپدیت اندروید 10 هواوی برای محصولات این شرکت بودیم.

زمان عرضه آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های هواوی

بر این اساس هرچند کار توسعه رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 بر روی گوشی پی 30 آغاز گردید، با این حال سری میت 30 اولین گوشی‌های این برند چینی هستند که می‌توانند به طور پیش‌فرض با تجهیز به این سیستم عامل راهی بازار شوند.

آپدیت اندروید 10 هواوی

در سوی دیگر روند انتشار آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های پی 30 و پی 30 پرو از ماه آینده آغاز خواهد شد. در نهایت در آخرین ماه سال جاری میلادی (دهم آذر تا دهم دی‌ماه 1398) گوشی‌های میت 20، میت 20 پرو، میت 20 RS، میت 20 ایکس، آنر 20 و آنر 20 پرو و آنر 20 ویو می‌توانند آپدیت اندروید 10 را دریافت کنند. البته کار به همین‌جا ختم نمی‌شود، پی 30 لایت و سری میت 10 اواخر بهار سال آینده می‌توانند آپدیت اندروید 10 هواوی را دریافت کنند.

آپدیت اندروید 10 و پی 20

اگر صاحب یکی از گوشی‌های  پی 20، پی 20 پرو یا پی 20 لایت هستید، آپدیت اندروید 10 برای گوشی شما در اواخر سال جاری یعنی اسفند ماه منتشر خواهد شد و طبق جدول زمان‌بندی فعلی، این مدل‌ها تا مارس 2020 به EMUI 10 به‌روز نمی‌شوند.

سایر گوشی‌های هواوی که انتظار عرضه آپدیت اندروید 10 برای آنها می‌رود بنابر اعلام هواوی در بهار سال آینده به ترتیب می‌توانند به این نسخه از سیستم عامل اندروید ارتقا پیدا کنند. هواوی تایید کرده که اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 به 30 گوشی هوشمند مختلف این برند چینی خواهند رسید.

آپدیت اندروید پی 30 هواوی

لازم به یادآوری است که کاربران استفاده کنندگان فعلی از گوشی هواوی پی 30 پرو می‌توانند برای دریافت نسخه آزمایشی از این لینک اقدام کنند. EMUI 10 یک تجربه کاربری جدید و هیجان انگیز را برای کاربران به همراه دارد.

  • توجه داشته باشید که تمام تاریخ‌های اعلام شده بر اساس اولین عرضه این آپدیت در جهان خواهد بود و طبیعتا عرضه آنها در سایر بازارهای جهانی از جمله خاورمیانه و ایران همچون گذشته با کمی فاصله اتفاق خواهد افتاد.
  • اگر به دنبال این هستید که آپدیت اندروید 10 برای گوشی شما عرضه می‌شود یا خیر بهتر است این مطلب از فارنت را بخوانید:
    آپدیت اندروید 10 برای کدام گوشی‌ها عرضه خواهد شد؟ | لیست کامل
منبع androidpit
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.