هواوی پی 40 احتمالا با سیستم عامل هارمونی معرفی شود

در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی امسال بود که شرکت چینی هواوی سیستم عامل مورد انتظار و چندپلتفرمه هارمونی را معرفی کرد؛ سیستم‌عاملی که در چین به هانگ منگ معروف شده است. با فارنت همراه شوید…

0

شرکت هواوی اعلام کرده است که سیستم عامل هارمونی فعلا برای گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته نشده است و تنها برای دستگاه‌های هوشمند خانگی کاربرد دارد. این گفته با شایعه‌های راه‌اندازی سیستم‌عامل اختصاصی شرکت روی گوشی هواوی میت 30 لایت در تناقض است.

هر چند که مدیران شرکت چینی عنوان کرده‌اند با وجود آنکه هواوی به استفاده از سیستم‌عامل اندروید روی گوشی‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد در صورتی که ممنوعیتی روی دستگاه‌های این شرکت قرار گیرد، آماده هستند تا طی یک یا دو روز به سیستم‌عامل هارمونی کوچ کنند.

اکنون ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، طی یک مصاحبه رسانه‌ای تایید کرده در صورتی که معضلات کنونی این شرکت با دولت ایالات متحده دستخوش تغییر نشود، شرکت شروع به استفاده از سیستم‌عامل هارمونی خواهد کرد که با گوشی هوشمند پی 40 در سال آتی آغاز می‌شود.

وی همچنین تایید کرد که سیستم عامل اختصاصی این شرکت برای استفاده روی گوشی‌های هوشمند آماده است اما هواوی فعلا منتظر ایجاد تغییرات در روابط با دولت ایالات متحده است. یو عنوان کرد که فروشگاه اپ گالری آماده است و هواوی موبایل سرویس هم جایگزین اپلیکیشن‌های خدماتی گوگل خواهد شد.

هدف هواوی واضح است؛ این شرکت می‌خواهد با سیستم‌عامل اندروید و خدمات گوگل ادامه دهد مگر اینکه دیگر چاره‌ای نداشته باشد. سیستم‌عامل هارمونی شرکت می‌تواند یک جایگزین مطمئن برای سیستم‌عامل اندروید محصولات هواوی باشد.

این سیستم‌عامل از تمامی اپلیکیشن‌های اندرویدی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد که خبری خوش برای سازندگان متفرقه اپلیکیشن‌های اندرویدی است. نظر شما در مورد سیستم عامل جدید و برنامه‌های هواوی چیست؟

منبع GIZMOCHINA
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.