درز مشخصات فنی گلکسی ام 30 اس سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

گلکسی ام 30 اس قرار است در تاریخ 27 شهریور معرفی شود اما همانند رسم چندین سال گذشته مشخصات فنی این گوشی درز کرده است.

0

گوشی هوشمند گلکسی ام 30 اس سامسونگ درز کرده است که قرار است هفته آینده در تاریخ 27 شهریور ماه به صورت رسمی معرفی شود. اما صفحه لندینگ این گوشی به تازگی بر روی سایت آمازون ایندیا منتشر شده که حاوی چیزهای زیادی از جمله مشخصات فنی کامل این گوشی سامسونگ است. در این صفحه با مشخصاتی همچون طراحی و برخی توانایی‌های این گوشی آشنا می‌شوید. لیکر نوجوان هندی یعنی Ishan Agarwal برخی از این مشخصات را به اشتراک گذاشته است.

درز مشخصات فنی گلکسی ام 30 اس سامسونگ

طبق گزارش‌های مختلف، گوشی جدید سامسونگ اندازه‌ای بالغ بر 159 در 75.1 دارد و ضخامت آن به 8.9 میلیمتر می‌رسد. صفحه‌نمایش این دستگاه 6.4 اینچ سوپر امولد است. پشت گوشی یک مجموعه دوربین عمودی سه‌گانه وجود دارد که شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/2.0 است. در کنار این دوربین، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز سوپرواید و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عمق میدان طراحی شده است.

این دستگاه یک ناچ دارد. ناچ دستگاه طراحی Infinity U است. داخل این ناچ یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی قرار گرفته که توانایی AR Emoji را دارد. سیستم‌عامل اصلی و پایه دستگاه هم اندروید 9 پای است.

بخش دیگری از مشخصات فنی گلکسی ام 30 اس میزان رم آن است. احتمالا این گوشی با رم 4 و 6 گیگابایت عرضه شود که مقدار بسیار مناسبی است. همچنین 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم در نظر گرفته شده است. باتری دستگاه فوق‌العاده قوی است و 6 هزار میلی‌آمپر ساعت است و از طریق USB-C شارژ می‌شود. با این میزان توانایی و قدرت، وزن دستگاه تنها 174 گرم است.

نام پردازنده این دستگاه هنوز مشخص نیست و هنوز به صورت دقیق نمی‌دانیم که با چه پردازنده‌ای روبرو هستیم. اما پیش از این در یک لیست گوگل پلی کنسول، مشخص شده بود که شاید این دستگاه از اکسینوس 9611 استفاده کند.

همانطور که گفتیم در کنار درز مشخصات فنی گلکسی ام 30 اس تصاویری از آن هم منتشر شده است. جلوی دستگاه طراحی جذابی دارد. نسبت صفحه به بدنه فوق‌العاده است. اما پشت دستگاه قضیه فرق می‌کند و ظاهر مجموعه دوربین چنگی به دل نمی‌زند. در کنار این مجموعه دوربین یک حسگر اثر انگشت هم وجود دارد که طراحی مستطیلی سامسونگ را دارد.

Asim Warse معاون مدیر سامسونگ هند تایید کرده که این گوشی قیمتی بین 200 تا 280 دلار خواهد داشت. البته او قیمت را به روپیه داده است. قیمت روپیه این دستگاه بین 15 هزار تا 20 هزار روپیه است. انتظار می‌رود که در کنار این دستگاه گلکسی ام 10 اس هم عرضه شود.

این دستگاه قیمتی حدود 10 هزار روپیه یا 140 دلار را خواهد داشت. گوشی ام 10 اس یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و مجموعه دوربین آن دوگانه است. همچنین از پردازنده اکسینوس 7885، به همراه 3 گیگابایت رم و اندروید 9 استفاده خواهد شد.

منبع GizmoChina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.