سونی یک واکمن دیجیتال ویژه 40 سالگی واکمن معرفی کرد

شرکت ژاپنی سونی از یک نسخه ویژه برای 40 سالگی واکمن رونمایی کرد. این محصول به اندروید مجهز بوده و می‌تواند تا 26 ساعت به پخش مداوم موسیقی بپردازد.

0

زمان زیادی از بازنشستگی نوارهای کاست می‌گذرد، با این حال هنوز هم غم‌انگیز است که در چهلمین سال معرفی واکمن سونی نمی‌توانیم یک آهنگ را با نوار کاست گوش دهیم. با این حال شرکت سونی در نمایشگاه IFA2019 محصولی به نام NW-A100TPS را معرفی کرده است که می‌تواند یک رابط کاربری شبیه به نوار کاست را برای ما به نمایش بگذارد. رنگ این نوار کاست مجازی با توجه به موسیقی انتخاب شده تغییر می‌کند.

با استفاده از این واکمن جدید علاوه بر پخش موسیقی از حافظه داخلی، می‌توان یک موسیقی را از طریق شبکه وای‌فای و استریم در یک دستگاه دیگر پخش کرد. این واکمن از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند.

در بخش پشتی این محصول یک لوگو به مناسبت چهل‌سالگی واکمن وجود دارد. طراحی قاب دستگاه نیز به گونه‌ای است که هنگام بسته بودند آن، تداعی کننده یک واکمن قدیمی و مربوط به سال 1979 است. این نسخه ویژه واکمن می‌تواند با یک بار شارژ تا 26 ساعت موسیقی پخش کند (بدون نیاز به تعویض باتری قلمی!). نمایشگر مورد استفاده در این واکمن 3.6 اینچی بوده و میزان حافظه داخلی آن به 16 گیگابایت می‌رسد.

یک سوکت 3.5 میلی‌متری درون این دستگاه قرار گرفته است که حس واقع‌گرایانه‌تری را به همراه دارد. البته امکان استفاده از هدفون بلوتوث نیز وجود دارد. فروش واکمن NW-A100TPS از ماه نوامبر (آبان و آذر) با قیمت 440 یورو آغاز می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.