شیائومی بالاخره گزینه غیرفعال کردن تمام تبلیغات در MIUI را اضافه می‌کند

رابط کاربری MIUI در چند ماه گذشته بحث زیادی را به خود جلب کرده و محوریت بیشتر این بحث در مورد تبلیغات این محصول بوده. حالا شرکت شیائومی قصد دارد این تبلیغات را غیرفعال کند.

0

مدت‌هاست که شرکت شیائومی یک راهکار عجیب برای کسب درآمد خود انتخاب کرده است. این شرکت از رابط کاربری MIUI به عنوان یک رسانه استفاده می‌کند و در آن تبلیغاتی را به نمایش می‌گذارد. این تصمیم شیائومی با برخورد منفی کاربران مواجه شد و همگی به دنبال راهکاری برای لغو و حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی بودند که خیلی دور از ذهن نبود. اما حالا این شرکت قصد دارد گزینه غیرفعال کردن تبلیغات را به تنظیمات رابط کاربری MIUI  اضافه کند.

گزینه لغو تبلیغات شیائومی در رابط کاربری  MIUI

شرکت شیائومی استراتژی خود را در زمینه تبلیغات رابط کاربری خود به صورت کامل تغییر داده است. به گزارش Android Authority شرکت شیائومی در حال آزمایش گزینه حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی است که به کاربران اجازه می‌دهد تبلیغات را از اپلیکیشن‌های سیستمی حذف کنند.

تبلیغات در اپلیکیشن‌هایی مانند تقویم، دانلود منیجر و نصب‌کننده سیستم موجود هستند. این حرکت، قدم خوبی است اما مشخص نیست که چه زمانی قرار است چنین اتفاقی رخ دهد. همچنین باید اشاره کرد که این گزینه لغو تبلیغات شیائومی فعلا برای نسخه چینی رابط کاربری عرضه خواهد شد و شاید زمان بیشتری ببرد تا به نسخه جهانی هم برسد.

شرکت شیائومی در چند سال اخیر پیشرفت خوبی را تجربه کرده است. به همین خاطر دلیل پخش تبلیغات واقعا مشخص نیست. این شرکت هر روز در سرتاسر جهان موفقیت‌های تازه را کسب می‌کند.

به تازگی شیائومی موفق شد 100 میلیون گوشی هوشمند در هند بفروشد. دو نسخه گوشی Redmi A و Redmi Note کمک زیادی به این رقم کردند. همچنین با شرایط تحریمی فعلی، گوشی‌های خوش‌قیمت شیائومی گزینه خوبی برای بازار ایران هم هستند.

منبع AndroidCentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.