جبرا از ایرباد بی‌سیم Jabra Elite 75t با 28 ساعت عمر شارژ باتری رونمایی کرد

ساعاتی پیش شرکت جبرا از ایرباد بی‌سیم Jabra Elite 75t رونمایی کرد. این محصول می‌تواند تا 7.5 ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کند، این رقم با استفاده از کیس همراه این محصول به 28 ساعت می‌رسد.

0

شرکت نام‌ آشنای جبرا در حاشیه نمایشگاه IFA 2019 از ایرباد بی‌سیم Jabra Elite 75t رونمایی کرد. ایربادهای جدید جبرا آمده‌اند که عمر باتری بیش‌تر، طراحی راحت‌تر و اندازه‌ای کوچک‌تر را ارایه دهند. ایرباد بی‌سیم Jabra Elite 75t از پورت USB نوع C استفاده می‌کند و باتری مورد استفاده در آن تا 28 ساعت شارژدهی دارد.

ایرباد بی‌سیم جبرا Elite 75t واقعا بدون سیم هستند، یعنی هیچ سیمی در آن‌ها استفاده نشده است. درست همانند آنچه در ایرپادهای اپل و دیگر محصولاتی که طی چندین ماه گذشته رونمایی شده‌اند، مشاهده کرده‌ایم.

ایرباد بی‌سیم Jabra Elite 75t

جبرا اعلام کرده است که این محصول می‌تواند تا 7.5 ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کند، این رقم با استفاده از کیس همراه این محصول به 28 ساعت می‌رسد. استفاده از پورت USB نوع C به این معناست که این ایربادها به سرعت شارژ شده و می‌توانند دوباره آماده کار شوند.

گذشته از طراحی کوچک و هم‌چنین شارژدهی باتری بالا، Jabra Elite 75t از بلوتوث 5 و 4 میکروفون استفاده می‌کند. این میکروفون‌ها امکان استفاده از Elite 75t را برای پاسخ‌دهی به تماس و هم‌چنین استفاده از دستیار صوتی مناسب کرده‌اند. جبرا اعلام کرده است که در این هندزفری از الگوریتم‌هایی برای کاهش صدای باد و نویز استفاده شده است.

اپلیکیشن Jabra Sound+ همراه با این هندزفری بلوتوث، به کاربران این امکان را می‌دهد که یک پروفایل صوتی را بسازند و به وسیله یک اکولایزر صدای خروجی را به دلخواه خود تنظیم کنند.

از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به مدیریت تماس‌ها، مشاهده میزان شارژ باتری و انتخاب دستیار صوتی دلخواه اشاره کرد. پیش‌فروش جبرا از ایرباد بی‌سیم Jabra Elite 75t از تاریخ 6 اکتبر (14 مهرماه) با قیمت 199.99 دلار از طریق فروشگاه آمازون آغاز می‌شود.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.