هواوی ایرباد FreeBuds 3 را با قابلیت حذف صدای مزاحم معرفی کرد

هواوی ساعاتی پیش و در طی کنفرانس خود در نمایشگاه IFA 2019 از ایرباد FreeBuds 3 رونمایی کرد. این ایربادز قابلیت حذف صداهای مزاحم محیط اطراف را ارایه می‌دهد.

0

هواوی ساعاتی پیش از نسل جدید ایربادهای خود به نام FreeBuds 3 رونمایی کرد. این مدل که ظاهری تقریبا مشابه با ایرپادهای اپل دارد در سومین نسل خود به فناوری لغو نویز مجهز شده است. این سیستم به کاربر کمک می‌کند تا صداهای مزاحم اطراف را حذف نماید.

هواوی در مراسم امروز خود در نمایشگاه IFA 2019 اعلام کرد که نسل سوم فری‌باد از شارژدهی 4 ساعته بهره می‌گیرد. هم‌چنین این هندزفری بلوتوث با یک کیس همراهی می‌شود که می‌تواند میزان شارژدهی فری‌باد 3 را تا 20 ساعت افزایش دهد.

هواوی ادعا می کند که ایرپاد FreeBuds 3 اولین محصول در جهان است که از طراحی open-fit استفاده می‌کند و می‌تواند صداهای مزاحم اطراف را حذف نماید. این بدان معناست که گوشی‌های این ایرباد به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ مانع فیزیکی میان کانال گوش شما و محیط اطراف ایجاد نمی‌کند.

FreeBuds 3

این یک طراحی غیر معمول برای ایربادهای مجهز به سیستم لغو نویز است و تاثیر زیادی در نحوه کارکرد FreeBuds 3 دارد. سیستم حذف صدای مزاحم اکتیو می‌تواند صداهای با فرکانس پایین هم‌چون صدای بلند شدن هواپیما و یا ترافیک را از بین ببرد. با این حال تاثیرگذاری آن برای صداهای با فرکانس بالا کمتر است.

هنگامی که از هواوی در رابطه با این موضوع پرسیدم، اعلام کرد که هدف آن‌ها در وهله اول این است که ایرفون‌ها کاملا راحت باشند. هم‌چنین افراد هنگام گوش دادن به موسیقی توجه کمتری به صداهای با فرکانس صوتی بالا دارند. در برخی مواقع نیز شنیدن صداهای با فرکانس بالا هم‌چون بوق اتومبیل‌ها مفید است، زیرا موجب افزایش هوشیاری افراد به محیط پیرامون خود و اتفاقات آن می‌شود.

هواوی هم‌چنین یک چیپست اختصاصی به نام A1 برای فری‌بادز 3 معرفی کرد. این چیپست قابل مقایسه با نمونه H1 موجود در ایرپادهای اپل است. هواوی می‌گوید که A1 برای نخستین بار از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند که میزان تاخیر کمتر و شارژدهی بهینه‌تری را به دنبال دارد. اگرچه تراشه H1 اپل این امکان را می‌دهد که ایرپادها را با نزدیک کردن به تلفن همراه به صورت خودکار به گوشی متصل کرد، اما در نمونه ساخته شده توسط هواوی این قابلیت دیده نمی‌شود و هنوز باید برای اتصال بلوتوث به صورت دستی اقدام کنید.

متاسفانه محلی که هواوی برای نمایش این محصول در نظر گرفته بود کاملا ساکت بود. از این رو نتوانستم سیستم حذف صدای مزاحم موجود در FreeBuds 3 را به درستی آزمایش کنم. با این حال در طی مدت کوتاه استفاده از این هندزفری، صدایی کاملا واضح و باکیفیت را ارایه داد. هم‌چنین قرارگیری آن در گوش کاملا راحت بود.

از آن‌جا که ایرباد FreeBuds 3 از نظر ظاهری مشابه با ایرپاد اپل بود، هیچ وقت نتوانست در مقام یک رقیب جدی برای محصول اپل ظاهر شود. با این حال رونمایی از سیستم لغو نویز در نسل سوم این ایرباد می‌تواند یک مزیت رقابتی را برای محصول هواوی حداقل طی یکسال آتی به ارمغان بیاورد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.