ال جی جی 8 ایکس تینکیو با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش معرفی شد

پس از هفته‌ها درز شایعات پیرامون گوشی پرچم‌دار جدید ال ‌جی، شرکت کره‌ای سرانجام ساعاتی پیش از ال جی جی 8 ایکس تینکیو در نمایشگاه ایفا 2019 رونمایی کرد.

0

ال جی جی 8 ایکس تینکیو را صرفا می‌توان نسخه ارتقا یافته LG G8 ThinQ دانست که اکنون به ویژگی سنسور انگشت یکپارچه شده با نمایشگر و DualScreen flip با وضوح تصویر بیشتر تجهیز شده است.

بر این اساس ال جی جی 8 ایکس تینکیو از نمایشگری  6.4 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره برده که در آن از یک ناچ قطره‌ای استفاده شده است. ال ‌جی به واسطه تعبیه سنسور اثر انگشت در قسمتی از نمایشگر، مجبور به حذف سنسور ToF از قاب جلویی جی 8 ایکس شده است؛ بدین ترتیب گوشی جدید ال ‌جی از ویژگی ردیابی حرکات دست محروم شده است. البته اکنون نمایشگر و قاب پشتی توسط گوریلا گلس 6 محافظت شده‌اند.

برخلاف آن چیزی که از یک پرچم‌دار امروزی انتظار می‌رود، ال ‌جی از همان تراشه اسنپ‌دراگون 855 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در جی 8 ایکس تینکیو استفاده کرده است. البته امکان دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر، با بهره گیری از کارت حافظه جانبی وجود دارد.

در قاب پشتی گوشی جدید ال ‌جی از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با f/1.8 و سنسور زاویه باز 13 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی نیز اکنون به سنسور 32 مگاپیکسلی تجهیز گردیده است.

ال جی جی 8 ایکس تینکیو

از دیگر ویژگی‌های گوشی ال جی جی 8 ایکس تینکیو  می‌توان به پشتیبانی از استاندارد عایقی IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD 810G، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی، جک 3.5 میلی متری هدفون، مبدل 32 بیتی DAC و قدرت گرفتن از اندروید 9 پای با رابط کاربری LG UX 9.0 اشاره کرد.

اما در سوی دیگر DualScreen که به عنوان لوازم جانبی اصلی این محصول راهی بازار خواهد شد، از نمایشگری 6.4 اینچی OLED داخلی و نمایشگر 1.2 اینچی مونوکروم خارجی بهره می‌برد. لولا 360 درجه روی گجت به کاربران این امکان را می‌دهد تا آن را در هر زاویه‌ای مشاهده کنند.

هنگام اتصال DualScreen به G8X ThinQ، کاربران می‌توانند از صفحه نمایش دوم به عنوان یک گیم پد یا یک صفحه کلید بزرگتر استفاده کنند و یا می‌توان از آن برای دسترسی به دو برنامه در کنار هم استفاده کرد. البته در نظر داشته باشید که DualScreen باتری داخلی نداشته و برای کار کردن به باتری گوشی متکی است.

قیمت و تاریخ عرضه LG G8X ThinQ هنوز مشخص نیست. پیش بینی می‌شود این گوشی تا پایان سال جاری وارد بازار شود. در کره جنوبی این تلفن هوشمند با نام LG V50S ThinQ به فروش خواهد رسید.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.